Niveau hoger in Verkenner lukt niet

Reismaatje2002

Niveau hoger in Verkenner lukt niet
Ik heb me werkelijk scheel gezocht, maar ik kom er maar niet achter waar in
Verkenner de knop zit voor een niveau hoger. Stel ik ga via een snelkoppeling
naar map C. Dan kon ik in de oude Windows-versie met één klik omhoog naar map
B. Ik kan echter die knop niet vinden in Vista en de helpfunctie maakt me ook
niks wijzer. Wie weet hoe het zit?
GJ.Oomens

Re: Niveau hoger in Verkenner lukt niet
On Sat, 5 Jul 2008 14:03:00 -0700, Reismaatje2002
<Reismaatje2002@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>B. Ik kan echter die knop niet vinden in Vista en de helpfunctie maakt me ook

Is err niet, zover ik weet. Alt -> pijltje omhoog werkt wel.
--
Grard
Reismaatje2002

Re: Niveau hoger in Verkenner lukt niet
Bedankt, die kende ik nog niet.

"GJ.Oomens" wrote:

> Is err niet, zover ik weet. Alt -> pijltje omhoog werkt wel.
> --
> Gérard

Edward

Re: Niveau hoger in Verkenner lukt niet

"Reismaatje2002" <Reismaatje2002@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:64900480-0A7D-41B8-8F1D-2DF30CAB3E2D@microsoft.com...
> [...]
> map
> B. Ik kan echter die knop niet vinden in Vista en de helpfunctie maakt me

Ik begrijp je probleem niet, op de bovenste regel in de verkenner staat toch
de indeling al, bijv. Owner>Piet>Afbeeldingen>Foto's>vakantie 2007. Je hoeft
alleen maar te klikken, en verder terug dan Owner kom je toch ook niet met
Alt_pijlje.

Reismaatje2002

Re: Niveau hoger in Verkenner lukt niet
Tjemig. Als je uit Windows 2000 komt en daar gewend ben op een button te
klikken, komt het niet in je op dat je op deze manier omhoog kunt. En de
help-functie is zo overladen dat je daar uren bezig bent om iets te vinden.
Bedankt voor de tip.

"Edward" wrote:

> [...]

> alleen maar te klikken, en verder terug dan Owner kom je toch ook niet met

On Sun, 6 Jul 2008 04:20:00 -0700, Reismaatje2002
> [...]

>help-functie is zo overladen dat je daar uren bezig bent om iets te vinden.

Gezocht op 'navigeren'? Levert bij mij als eerste resultaat:
Navigeren via de adresbalk.....
(Navigate -> Navigate using the Address bar)
--
Grard
mijn naam

Re: Niveau hoger in Verkenner lukt niet
"Edward" <Ed@email.com> schreef in bericht

> [...]

> Je hoeft alleen maar te klikken, en verder terug dan Owner kom je toch ook

Door te klikken op owner, of op piet, afbeeldingen,foto's,vakantie 2007, kom
je in de betreffende directory uit. Je kan nog één nivo hoger, door te
klikken op het pijltje links van owner en 'bureaublad' te selecteren. (of
<alt><omhoog> zoals al getipt).

Reismaatje2002

Re: Niveau hoger in Verkenner lukt niet
Ik heb gezocht op woorden als niveau, omhoog, map, hoger enz. Kennelijk is
navigeren ertussendoor geglipt. Maar als je een tijdje alle mogelijkheden die
naar boven zijn gekomen hebt zitten doornemen, word je zo moe dat je maar
afhaakt. Wat ook meespeelt is de frustratie dat sommige simpele dingen als
een omhoogknop, waar niks mis mee is, zo nodig 'verbeterd' moeten worden.

"GJ.Oomens" wrote:

> Gezocht op 'navigeren'? Levert bij mij als eerste resultaat:
> Navigeren via de adresbalk.....
> (Navigate -> Navigate using the Address bar)
> --
> Gérard

Edward

bericht newsD389663-DC0B-428D-8330-9D858E52ECD8@microsoft.com...
>Wat ook meespeelt is de frustratie dat sommige simpele dingen als
> een omhoogknop, waar niks mis mee is, zo nodig 'verbeterd' moeten worden.

het is maar hoe je het bekijkt; had je de omhoogknop nu een verbetering
gevonden als in vroegere versies altijd met een adresbalk was gewerkt?...;-)

Jan Ikzelf

bericht news:39BA5DAE-B934-4B1B-813C-F81FC3F08100@microsoft.com...
> Bedankt, die kende ik nog niet.

Heel simpel: backspace. Probeer maar.