XP partities verbergen onder Vista bij dual-boot systeem?

Sjefke

XP partities verbergen onder Vista bij dual-boot systeem?
Hallo,

ik heb een dual-boot systeem ge´nstalleerd, ten behoeve van cursus
geven op de pc, met "XP Pro" en "Vista Business" op 4 primaire NTFS
partities:

P1: XP Pro
P2: Data XP Pro
P3: Vista
P4: Data Vista.

Onder XP heb ik met behulp van Tweakui de Vista partities verborgen
zodat deze niet zichtbaar zijn in de verkenner en dit zelfde zou ik
graag onder Vista willen doen met de XP partities wat echter niet lukt
zoals ik het graag zou willen.

Wat ik reeds geprobeert heb is de "oplossing" die in onderstaande link
gegeven word, echter de combinatie die ik dan nodig heb is niet
aanwezig.

http://www.tweakvista.nl/tweak-windo...dows-verk.aspx

Weet iemand de oplossing voor mijn "probleem" of is er wellicht een
Tweakui versie voor Vista die deze optie in zich heeft waarmee het te
verwezenlijken is.

Mijn dank is groot,
gelijk mijn hoofd

voor de eventuele oplossing !

--
Groetz,

Sjefke, de domste Belg van heel Nederland

Gandalf Gladstone

Re: XP partities verbergen onder Vista bij dual-boot systeem?

"Sjefke" <sjefke_de_belg@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
>
> --
> Groetz,
>
> Sjefke, de domste Belg van heel Nederland

En als je TweakVI installeer en zorg dat je met Administratorrechten in
Vista ingelogd bent?
In Vista de GPedit goed doorspitten dan kom je die mogelijkheid ook tegen.
http://www.tweakvista.nl/tweak-windo...s/tweakvi.aspx

Sjefke

Gandalf Gladstone schreef op 6-7-2008 :

> [...]
> ingelogd bent?
> In Vista de GPedit goed doorspitten dan kom je die mogelijkheid ook tegen.

Thanks voor de tip/hulp. Is gelukt !!!!