VISTA SLUIT AF MAAR PC GAAT NIET UIT

Nom@n

VISTA SLUIT AF MAAR PC GAAT NIET UIT
We hebben een DELL 630i XPS serie, deze hebben we gekocht met het Os windows
vista ultimate met SP1 Nederlandse versie. Het afsluiten van vista verloopt
zoals het hoort maar de computer gaat niet uit , deze gaat gewoon door en
schakeld zich niet uit. Wij hebben DELL daarover gemaild en zij hebben daar
nog geen oplossing voor, we moesten hem maar met het handje uitzetten.

Onze vraag, hebben daar meer mensen problemen met die DELL 630i op
soortgelijke pc. We weten dat daar over het algemeen veel problemen mee zijn
met het (shutdown) maar dan valt hier en daar nog wel wat in te stellen in de
bios, maar bij een DELL bios ben je snel uitgesteld daar staat bijna niets
in. Een bios opdate zit er ook niet in want we kunnen de pc niet opnieuw
opstarten daar hij niet afsluit.

Op het forum van DELL staat er genoeg over geschreven maar geen oplossingen.
Wie kan ons hier verder in helpen en wie erkend dit probleem, iedere tip is
welkom waarvoor onze dank.

Nom@n

taalfreak

Re: VISTA SLUIT AF MAAR PC GAAT NIET UIT

"Nom@n" <Nom@n@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> oplossingen.
> Wie kan ons hier verder in helpen en wie erkend dit probleem, iedere tip

schakelT zich niet uit
wie erkenT dit probleem
Maar dit terzijde...

Inderdaad een bekend Dell probleem, ze hebben er 'nog'geen oplossing
voor....hopelijk wordt er nu aan gewerkt. Blijf ze bestoken met emails!!!!
suc6

Re: VISTA SLUIT AF MAAR PC GAAT NIET UIT

"taalfreak" <freak@email.com> schreef in bericht

> [...]

> Inderdaad een bekend Dell probleem, ze hebben er 'nog'geen oplossing
> voor....hopelijk wordt er nu aan gewerkt. Blijf ze bestoken met emails!!!!

'nog'geen << spatie vergeten!
voor.... << een punt is genoeg, maar dan moet hopelijk wel met een
hoofdletter i.v.m nieuwe zin!
emails!!!! << kennelijk blijft je (!) toets hangen!
Maar dit terzijde... << wederom een toets die blijft plakken!
Blijf vooral mensen bestoken met nutteloos replay mister taalfreak!
No hard feelings.
Succes

Edward

Re: VISTA SLUIT AF MAAR PC GAAT NIET UIT

"<°))))><" <nice@spamtrap.invalid> schreef in bericht
news:4595b$486e1faa$5469236f$21389@cache80.multika bel.net...

> "taalfreak" <freak@email.com> schreef in bericht

> No hard feelings?

hou dan je bek

Re: VISTA SLUIT AF MAAR PC GAAT NIET UIT

"Edward" <EduardusII@email.com> schreef in bericht

> "<°))))><" <nice@spamtrap.invalid> schreef in bericht
> news:4595b$486e1faa$5469236f$21389@cache80.multika bel.net...

<knipje>>
> hou dan je bek

DON'T FEED THE TROLLS >>>>PLOINK :-)

Jan Ikzelf

Re: VISTA SLUIT AF MAAR PC GAAT NIET UIT

> [...]

Nou, nou, hij heeft gewoon gelijk. Als je maar aan rotzooit, wordt het een
zooitje. Je 'erkent' een probleem ook niet, je 'herkent' een probleem.
Erkennen betekent: toegeven en volgens mij gaat het hier niet om erkennen.
Schrijf gewoon een beetje zorgvuldig, dan heb je meer kans dat je een goede
oplossing krijgt. Anders zoek je het maar uit met je chagrijnige reactie en
doet niemand meer wat voor je.

Nom@n

"Jan Ikzelf" wrote:

> [...]

> Als deze persoon zich zo druk maakt over een type foutje dan vraag ik mij toch langzaam af waarom hij niet de lagere school heeft afgemaakt, om vervolgens in het onderwijs te gaan. Zulke mensen moesten ze per direct van dit forum verwijderen, ik erken dat ik dit type foutje hebt gemaakt en herken die mij daar op aanspreekt geen fatsoen heeft geleerd. Kijk en daar licht het erkennen en herkennen van normen en waarden. Geen dank, je hoeft niet geleerd te zijn om iemand op zijn type fouten aan te spreken maar wel de persoon die zo reageerd. Het gaat om de vraag wat word gesteld, en niet of hij zijn dictee goed heeft gemaakt.

Mvgr, Nom@n.
G00i

Re: VISTA SLUIT AF MAAR PC GAAT NIET UIT

Ik heb sinds kort ( paar dagen ) een HP Pavilion 6540 met Vista met exact
hetzelfde probleem....
Heb al talloze emails gestuurd, maar ze zeggen dat het dan aan vista ligt...
Cnut

Re: VISTA SLUIT AF MAAR PC GAAT NIET UIT
"G00i" <G00i@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Ik heb sinds kort ( paar dagen ) een HP Pavilion 6540 met Vista met exact
> hetzelfde probleem....
> Heb al talloze emails gestuurd, maar ze zeggen dat het dan aan vista
> ligt...

Probeer eens: configuratiescherm > energiebeheer > Instellingen voor
beheerschema bewerken > standaardinstellingen (van het voorkeursschema dat
jij gebruikt)