Bestanden weggegooid, Help!!

JDB11@Yourservice.con

Bestanden weggegooid, Help!!

Ik heb per ongeluk de map "documents" weggegooid en de prullenbak
geleegd. De verwarring onstond omdat ik ook een map "my documents" had
en dacht dat dat de documentenmap was. Ik gebruik Windows Vista
Ultimate. engelse versie.

Hoe kan ik de bestanden weer herstellen? Ik heb Getdataback geprobeerd
maar die crashed. De harde schijf waar de bestanden stonden, is 550 GB
groot.

Wie helpt??
gr. Janneke

Bertje

Re: Bestanden weggegooid, Help!!
> [...]
>
> Hoe kan ik de bestanden weer herstellen? Ik heb Getdataback geprobeerd
> maar die crashed. De harde schijf waar de bestanden stonden, is 550 GB

Systeemherstel probeert?

--
Gr.
Bertje

kor

Re: Bestanden weggegooid, Help!!
JDB11@Yourservice.con formuleerde op woensdag :
> [...]
>
> Hoe kan ik de bestanden weer herstellen? Ik heb Getdataback geprobeerd
> maar die crashed. De harde schijf waar de bestanden stonden, is 550 GB

Meschien hier mee
http://www.pcinspector.de/Sites/file...tm?language=46

--
Groetjes van Kor

JDB11@Yourservice.con

On Wed, 02 Jul 2008 20:27:59 +0200, kor <zoek@home.nl> wrote:
>Meschien hier mee
>http://www.pcinspector.de/Sites/file...tm?language=46

Ik zie in het prog geen enkel *.txt-bestanden terug. En die bestanden
zoek ik.

gr. Janneke

JDB11@Yourservice.con

Re: Bestanden weggegooid, Help!!

On Wed, 02 Jul 2008 20:21:04 +0200, Bertje
<bert.m8@HaalDitWeg@gmail.com> wrote:

>Systeemherstel probeert?

Nee dat werkt niet.

gr. Janneke.
Edward

Re: Bestanden weggegooid, Help!!

<JDB11@Yourservice.con> schreef in bericht

> Ik zie in het prog geen enkel *.txt-bestanden terug. En die bestanden
> zoek ik.
>
> gr. Janneke

je zou professionele hulp kunnnen zoeken

Johnny T

"JDB11@Yourservice.con" wrote:

> [...]
>
> Hoe kan ik de bestanden weer herstellen? Ik heb Getdataback geprobeerd
> maar die crashed. De harde schijf waar de bestanden stonden, is 550 GB

Als je al een paar programm's hebt geinstalleerd en dan probeert om je
verwijderde map terug te halen,wordt het steeds moeilijker om deze terug te
vinden,omdat er ook steeds op de harde schijf wordt geschreven met kans dat
er over deze map wordt heen geschreven.
installeer of gebruik daarom nooit meerdere programma's of want de kans dat
er overheen wordt geschreven neemt alleen maar toe.1 programma alvast
installeren op je pc zoals GetBack is genoeg.
normaal is getback de beste oplossing,maar dan mag je niet eerst
systeemherstel hebben uitgevoerd,

je kan als eerste proberen(als je deze optie op je vista versie hebt
tenminste)
een back-up terug te zetten via:
Start.
Configuratie.
Klik onder Syteem en Onderhoud op ''Een Back-up van uw computer maken''.
Klik daarna onder ''Back-ups van uw bestanden of gehele computer terug
zetten''
op ''Geavanceerd terug zetten''
Klik in de linker venster op ''Bestanden terug zetten''
klik op:'' Bestanden terug zetten''
Nu zie je onder ''overige opties'' en klik op ''Onlangs vewijderde bestanden
weergeven(Prullenbak)

Als je hierop klikt zie je alle bestanden die je de laatste keer vanuit de
prullenbak hebt verwijderd.
Knip de map uit de prullenbak en zet hem terug of kies bovenin voor ''Alle
items terug zetten''.
Ik hoop dat het zo nog lukt.Normaal gesproken wel.

Lukt dit niet,maar denk het wel dan een back-up terug zetten via configuratie
of anders via systeemherstel.
zoef zoef

> Nee dat werkt niet.
>
> gr. Janneke.

Is er ook niet voor bedoeld.

http://www.microsoft.com/netherlands...vbackup.aspx#4

zoef zoef

> [...]
>
> Hoe kan ik de bestanden weer herstellen? Ik heb Getdataback geprobeerd
> maar die crashed. De harde schijf waar de bestanden stonden, is 550 GB

Heb je iets gedaan met de back-up mogelijkheden van Vista? Image gemaakt,
periodieke back-up?

cyberpoof

Re: Bestanden weggegooid, Help!!
hoi ik heb een andere tip voor je... probeer freeundelete te zoeken op
google... gratis proggie wat veel verwijderde bestanden kan terugvinden...
hopelijk helpt dit je uit de brand
MvG