Herstel CD

Joris

Herstel CD
ik heb een nieuwe laptop gekocht met Vista erop.
maar hoe maak ik nu een herstel cd met vista erop ???????

~PC-freak©~

Re: Herstel CD
Op Wed, 2 Jul 2008 03:53:01 -0700, schreef Joris
<Joris@discussions.microsoft.com> het volgende.

>ik heb een nieuwe laptop gekocht met Vista erop.
>maar hoe maak ik nu een herstel cd met vista erop ???????

Zeer ws heb je bij die laptop een handleiding gekregen, lees die eens
goed door.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Ghost

Re: Herstel CD

"~PC-freak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

Er is zelfs een kans dat er een veel uitgebreidere versie op de
computer staat.
Een image maken met b.v. True Image of Ghost kan natuurlijk ook.
Ghost

~PC-freak©~

Re: Herstel CD
Op Wed, 2 Jul 2008 14:17:33 +0200, schreef "Ghost" <ghost@castle.gb> het
volgende.

>Er is zelfs een kans dat er een veel uitgebreidere versie op de
>computer staat.
>Een image maken met b.v. True Image of Ghost kan natuurlijk ook.
> Ghost

Dat is niet hetzelfde, met een herstel CD/DVD krijg je een installatie
zoals die was toen hij hem kocht. Als hij zo'n image gemaakt had direct
na de 1e install was hij wel hetzelfde geweest als de herstel-optie.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
marck

Re: Herstel CD
zat wel een handleiding bij maar daar heb ik het niet in gevonden,
kan iemand mij helpen..................

"~PC-freak©~" wrote:

> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

Pierre Melser

Re: Herstel CD
marck wrote:
> zat wel een handleiding bij maar daar heb ik het niet in gevonden,
> kan iemand mij helpen..................

misschien even vertellen welke laptop het is dan kunnen we zoeken hoe die in
elkaar steekt

pierre

MRe

Re: Herstel CD
Terug naar de winkel lijkt me, De levering is niet volledig

MRe

"marck" <marck@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> zat wel een handleiding bij maar daar heb ik het niet in
> gevonden,
> kan iemand mij helpen..................

kor

Re: Herstel CD
Joris stelde dit idée voor :
> ik heb een nieuwe laptop gekocht met Vista erop.
> maar hoe maak ik nu een herstel cd met vista erop ???????

Wat voor een laptop ?

--
Groetjes van Kor

Daan van Eunen

Re: Herstel CD

"Joris" <Joris@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> ik heb een nieuwe laptop gekocht met Vista erop.
> maar hoe maak ik nu een herstel cd met vista erop ???????

Hallo,

Verleden jaar heb ik ook een laptop gekocht met viste erop, een acer.
Toen de laptop voor de eerste maal werd gestart, kreeg ik de vraag of ik
herstel CD's of DVD's wilden maken.
Ik had toen nodig 9 CD's of 2 DVD's.
Met deze CD's of DVD's kan je de Laptop weer terug zetten in de
fabrieksinstellingen.

Dit was ook door de verkoper verteld.

Ik heb hiervan intussen al 2 x gebruik van gemaakt en het werkt perfect.
Daarna wel alle programma's helaas weer opnieuw installeren.

Dus of je hebt niet goed opgelet toen je de Laptop voor het eerst opgestart
hebt,
of even terug naar de winkel en even vragen wat je nu moet doen.

Daan

> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

Ja, groot gelijk.
Toch heb ik eerst allerlei probeer versies en prog's, die ik toch
niet wil hebben, verwijderd. En een paar die ik wel graag heb er
op gezet.
Scheelde veel werk toen ik na wat probeer geklooi ging
herinstalleren.
Overigens, een familielid had hetzelfde probleem/vraag als op.
Eén telefoontje naar HP en per kerende post kwamen er twee
herstel cd's.
Ghost