achtergrondafbeelding

Albert

achtergrondafbeelding
Hallo,
Sinds een week of twee heb ik een nieuwe pc met Vista Premium. Als ik een
achtergrondafbeelding wil instellen komt ie inderdaad op mijn scherm, maar
na een seconde of 15 verdwijnt ie en krijg ik een zwart beeld. Via allerlei
opties heb ik geprobeerd om er een te installeren en in de PC winkel, war ik
de pc heb gekocht, hebben ze hiervan nog nooit gehoord. Daar schoot ik dus
ook niks mee op.
Iemand een goeie suggestie?
Alvast dank..

Groet, A.

Re: achtergrondafbeelding
Albert submitted this idea :
> [...]
> en in de PC winkel, war ik de pc heb gekocht, hebben ze hiervan nog
> nooit gehoord. Daar schoot ik dus ook niks mee op.

Is je beeld dan helemaal zwart, of staat de taakbalk er gewoon nog en
wordt alleen de beureaublad achtergrond zwart?

CBD

Re: achtergrondafbeelding
Mamamegs [MS MVP] heeft ons zojuist aangekondigd :
> Albert submitted this idea :
>>

> Is je beeld dan helemaal zwart, of staat de taakbalk er gewoon nog en wordt
> alleen de beureaublad achtergrond zwart?

zet de screensaver eens uit.

Albert

Re: achtergrondafbeelding
> [...]
> allerlei opties heb ik geprobeerd om er een te installeren en in de PC
> winkel, war ik de pc heb gekocht, hebben ze hiervan nog nooit gehoord.

Alleen de achtergrond verdwijnt, de pictogrammen blijven staan en als ik de
schermbeveiliging uitzet, komt er geen verandering in.

Albert

Re: achtergrondafbeelding

"Albert" <a.esch@home.nl> schreef in bericht
news:81a6b$4868f2a7$541feba6$2871@cache4.tilbu1.nb .home.nl...