Windows mail

Joan

Windows mail
ik kan geen mails versturen. Ik krijg de melding: Voor een of meer berichten
in het Postvak Uit is geen geldig account opgegeven. Wilt u de
standaardaccount gebruiken om deze berichten te verzenden= Ik klik op JA en
dan krijg ik het volgende bericht┬▒ Onbekende fout Serverfout 550
Foutnr. 0x800CCC69.
Ik heb de Helpdesk van "Home gebeld maar daar kunnen ze me niet helpen en
verwezen me naar Microsoft. Ik heb het account verwijderd en opnieuw
ingesteld maar ook dat helpt niet. Is er iemand die een oplossing heeft?
Bertje

Re: Windows mail
> [...]
> verwezen me naar Microsoft. Ik heb het account verwijderd en opnieuw
> ingesteld maar ook dat helpt niet. Is er iemand die een oplossing heeft?

Kun je helemaal geen mail versturen of zijn dit bepaalde adressen?

Geeft die de fout ook aan als je niets versturen wilt..
dus het postvak uit is leeg..

Welke serveradres heb je ingesteld voor verzenden (SMTP)

Welke poort staat er voor SMTP (verzenden)

Je kunt kijken of de SMTP server voor @Home werkt door naar
start - uitvoeren te gaan en dan type je in
CMD. Achter de command prompt type je in
telnet mail.home.nl 25

Geef dan eens aan welke melding je in de dos box krijgt.

--
Gr.
Bertje

GJ.Oomens

Re: Windows mail

Alle upadates gehaald? Ook deze?
http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en

Verder wellicht dit proberen:
http://www.oehelp.com/WMUtil/Default.aspx
--
GÚrard
Joan

Re: Windows mail
Heel erg bedankt voor jullie antwoord. Bij @Home zijn ze in mijn mail gegaan
en wat ze hebben gedaan weet ik niet maar er was een PPS mail van 5.38Mb die
zou volgens de Helpdesk dwars hebben gelegen. Ik geloof dat niet maar in elk
geval gaan de mails weer weg op een enkele na. Misschien ligt dat aan dat
adres ,iemand uit Zwitserland met een Yahoo adres. Ik zal er niet achterkomen.
Ik ben wel blij dat hier mensen zijn die zo snel hebben gereageerd. Ik
behoor niet meer tot de jongsten en dan is het soms knap lastig allemaal.
Nogmaals hartelijk bedankt en ik noteer jullie antwoorden voor eventuele
volgende problemen.
met groet van Joan