Verwijderen Programa uit programmalijst

M1ke360

Verwijderen Programa uit programmalijst
Ik probeerde onlangs een kleine java tool om een dode pixel te verwijderen op
mijn scherm. Aangezien de tool niet leek te werken wilde ik deze uninstallen.
De 'procedure' voor het verwijderen van het programma werd op de website
aangeraden om dit te doen via configuratiescherm -> een programma verwijderen.

Nadat ik dit had geprobeerd leek vista wel degelijk te werken op de
achtergrond. Echter, het programma dat ik wilde verwijderen blijft steeds in
de programmalijst staan.

Enig idee hoe ik kan verifieren of het programma werkelijk is verwijderd en
hoe ik het uit de programmalijst krijg?

Het gaat om de volgende java tool: JScreenFix Deluxe (www.jscreenfixdeluxe)

Thx!

Re: Verwijderen Programa uit programmalijst
M1ke360 wrote on 29-6-2008 :
> [...]
> verwijderd en hoe ik het uit de programmalijst krijg?
>
> Het gaat om de volgende java tool: JScreenFix Deluxe

Je kunt het eens met Revo Uninstaller proberen:
http://www.revouninstaller.com/

Soms is het programma inderdaad verwijderd, maar blijft de vermelding
wel in de lijst staan.

Peter Pors

Re: Verwijderen Programa uit programmalijst

news:mn.ecf47d86dfed879a.72151@wilgeenmail.invalid ...

> [...]
> http://www.revouninstaller.com/
>
> Soms is het programma inderdaad verwijderd, maar blijft de vermelding wel

CCleaner kan een registerscan doen naar fouten. Ik had dit eerder ook een
keer (met Windows XP dan wel) en met de scan en de reparatie van het
register aan alles wat er fout was, werd dit probleem verholpen.

Als de unistall niet gelukt is, werkt dit natuurlijk niet, dan inderdaad
even Revo gebruiken / proberen.

Mvg,
Peter

kor

Re: Verwijderen Programa uit programmalijst
Peter Pors plaatste dit op zijn scherm :
> [...]

> aan alles wat er fout was, werd dit probleem verholpen.
>
> Als de unistall niet gelukt is, werkt dit natuurlijk niet, dan inderdaad even

Volgens mij is de programma al verwijdert alleen de naam komt nog in de
Programmalijst voor

Als je Ccleaner hebt start dan op ga dan naar Gereedschap klik dan op
Deinstalleer programma
klik dan op de naam en dan klik op Waarde verwijderen
Nu is de naam weg

--
Groetjes van Kor

kor

Re: Verwijderen Programa uit programmalijst
Op 29-6-2008, heeft M1ke360 verondersteld :

Hier staat hoe je dat moet doen
http://www.jscreenfix.com/faq/25-how...reenfix-deluxe

--
Groetjes van Kor

mijn naam

Re: Verwijderen Programa uit programmalijst
"M1ke360" <M1ke360@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> en
> hoe ik het uit de programmalijst krijg?
>
> Het gaat om de volgende java tool: JScreenFix Deluxe

Probeer eens met de rechter muisknop, verwijderen. Als je dan een melding
krijgt dat het programma niet gevonden kan worden, krijg je ook de
mogelijkheid om het programma te verwijderen uit de lijst met programma's.