Internet / Router probleem met Vista

zoef

Internet / Router probleem met Vista
Wanneer ik volgende pdf's (
http://www.nationalarchives.gov.uk/foi/log2007.htm ) wil lezen, blokkeert
het WAN-gedeelte van mijn Router.
Mijn netwerk is dan nog enkel lokaal te gebruiken totdat de router wordt
herstart of gereset. Het gebeurt niet altijd bij hetzelfde document en niet
altijd op dezelfde plaats en het probleem doet zich zowel met Acrobat Reader
al met Foxit Reader voor, onder Vista.
Onder XP, op dezelfde laptop, werkt het wel goed. Ik heb ondertussen ook,
onder Vista, een tiental PDF's van andere sites geprobeerd en deze las ik
zonder problemen ...

Laptop is een HP 6790eb en ik werk wireless (Intel Wireless WiFi link
4965AGN en Belkin router F5D7230-4). De router bestond al een tijd voor
het Vista-kreng het levenslicht zag ...

'k Heb nog niet via kabel geprobeerd maar misschien kan ondertussen al
iemand zijn licht hierover laten schijnen :-)

zoef

Edward

Re: Internet / Router probleem met Vista

"zoef" <zoef@nowhere.invalid> schreef in bericht
newsvK9k.77139$7m7.5626@newsfe30.ams2...
> [...]
>
> 'k Heb nog niet via kabel geprobeerd maar misschien kan ondertussen al
> iemand zijn licht hierover laten schijnen :-)

Ook al werk je probleemloos met het XP-lijk dan is het toch niet verstandig
(oftewel dom) om in deze groep van Vista -aanhangers te beginnen over
'Vista-kreng', zeker niet als je informatie wilt hebben.

zoef zoef

Re: Internet / Router probleem met Vista
Of je er iets aan hebt weet ik niet, maar ik heb er totaal geen probleem
mee. Ook Vista, ook wireless. En een stokoude router.

CounterstrikeFreak«

Re: Internet / Router probleem met Vista
zoef heeft ons zojuist aangekondigd

> Wanneer ik volgende pdf's (
> http://www.nationalarchives.gov.uk/foi/log2007.htm ) wil lezen, blokkeert het
> WAN-gedeelte van mijn Router.

Ik wil niet vervelend zijn maar je links is gewoon kei hard _*dood*_.

> [...]
> altijd op dezelfde plaats en het probleem doet zich zowel met Acrobat Reader

Mischien een firmware update doen?
Tevens opnieuw je router configuren?

> Onder XP, op dezelfde laptop, werkt het wel goed. Ik heb ondertussen ook,
> onder Vista, een tiental PDF's van andere sites geprobeerd en deze las ik
> zonder problemen ...

Ook onder de zelfde router want dat lees ik nergens!

> Laptop is een HP 6790eb en ik werk wireless (Intel Wireless WiFi link 4965AGN
> en Belkin router F5D7230-4). De router bestond al een tijd voor het
> Vista-kreng het levenslicht zag ...

Ik heb hier meerdere routers liggen en deze zijn ouder als die van jou
en *allemaal* werken ze goed onder vista.
Met en zonder draad.

> 'k Heb nog niet via kabel geprobeerd maar misschien kan ondertussen al iemand
> zijn licht hierover laten schijnen :-)

Hier mijn licht

http://www.duquartier.nl/help.htm

> zoef

dus probeer eerst een firmware update!

-=Rob=-

Re: Internet / Router probleem met Vista
Hi!

> Wanneer ik volgende pdf's (
> http://www.nationalarchives.gov.uk/foi/log2007.htm ) wil lezen, blokkeert
> het WAN-gedeelte van mijn Router.

All PDF's openen hier prima op Vista-64 draaiend op een AMD x4 CPUtje met
4GB.

Gebruik je wel de laatste nieuwe reader van Adobe?

-=Rob=-

zoef zoef

Re: Internet / Router probleem met Vista

"CounterstrikeFreak«" <CounterstrikeFreak«@google.nl> schreef in bericht
> zoef heeft ons zojuist aangekondigd

> Ik wil niet vervelend zijn maar je links is gewoon kei hard _*dood*_.

Typisch, voor een link die het gewoon doet

CounterstrikeFreak«

Re: Internet / Router probleem met Vista
zoef zoef was zeer hard aan het denken :

> Typisch, voor een link die het gewoon doet

Hmmmm toen net was ie dood althans hij reageerde nergens op.
Zelfs het pingen gaf hij geen response maar idd hij doet het weer.

Cs-Freak

zoef

Re: Internet / Router probleem met Vista

"-=Rob=-" <rob.at.maasstad.com> schreef in bericht
> Hi!

> All PDF's openen hier prima op Vista-64 draaiend op een AMD x4 CPUtje met
> 4GB.
>
> Gebruik je wel de laatste nieuwe reader van Adobe?

Ja hoor en 'k heb trouwens ook geprobeerd met de laatste versie van Foxit.
De laptop met kabel aan de router aansluiten lost het probleem ook niet op.

zoef

> -=Rob=-

zoef

Re: Internet / Router probleem met Vista

"Edward" <Eduard@email.com> schreef in bericht

> "zoef" <zoef@nowhere.invalid> schreef in bericht
> newsvK9k.77139$7m7.5626@newsfe30.ams2...

> Ook al werk je probleemloos met het XP-lijk dan is het toch niet
> verstandig (oftewel dom) om in deze groep van Vista -aanhangers

Ach, 't is uit mateloze bewondering voor Vista dat deze aanhangers hun
eindeloze reeks problemen komen etaleren - tja, zo had ik het nog niet
bekeken ...

zoef

CounterstrikeFreak« wrote:
> zoef heeft ons zojuist aangekondigd

> Ook onder de zelfde router want dat lees ik nergens!

Listen very carefully!

Plonk!