Kleur veranderen

Gus

Kleur veranderen
Als je een nieuwsgroep kiest komt de naam ervan in een kleurtje te staan.
Dat kleurtje is zodanig flauw dat het (voor mij toch) veel te weinig opvalt.
Het moet toch ergens mogelijk zijn om die kleur te kiezen, weet er soms
iemand waar?
Gus

GJ.Oomens

Re: Kleur veranderen
On Sat, 28 Jun 2008 17:00:25 +0200, "Gus" <invalid@invalid.id> wrote:

> [...]
>Het moet toch ergens mogelijk zijn om die kleur te kiezen, weet er soms

Je bedoelt die blauwige selectie kleur? Volgens mij niet aan te
passen.
--
Gérard
Gus

Re: Kleur veranderen
"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Je bedoelt die blauwige selectie kleur? Volgens mij niet aan te
> passen.
> --
> Gérard

Ja, die bedoel ik. Maar die kleurinformatie moet toch ergens vandaan komen,
dus als men te weten komt waar moet dat toch aanpasbaar zijn?

Gus

\NachtWacht\

Re: Kleur veranderen
Gus <invalid@invalid.id> schreef in bericht news:#AqCcgY2IHA.416@TK2MSFTNGP04.phx.gbl...
> "GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Ja, die bedoel ik. Maar die kleurinformatie moet toch ergens vandaan komen,
> dus als men te weten komt waar moet dat toch aanpasbaar zijn?

Die kan makkelijk 'hard' ingeprogrammeerd zijn. Dan zou je de executable met
een hexeditor moeten veranderen. En natuurlijk weten waar.

--

Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...
____________________

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
GJ.Oomens

Re: Kleur veranderen
On Sun, 29 Jun 2008 03:33:15 +0200, "Gus" <invalid@invalid.id> wrote:

> [...]

>Ja, die bedoel ik. Maar die kleurinformatie moet toch ergens vandaan komen,
>dus als men te weten komt waar moet dat toch aanpasbaar zijn?

Nee, want blijkbaar is het een soort bmp die ergens verstopt zit in
een msstyle-bestand. Dus je zou de bmp daaruit moeten kunnen halen,
kleur veranderen en mstyle bestand weer samenstellen.
(http://tinyurl.com/6ylty2)

Maar wellicht zijn er tooltjes die zorgen voor een ander thema en
daardoor een andere selectie kleur......
--
Gérard
Edward

> [...]

> Ja, die bedoel ik. Maar die kleurinformatie moet toch ergens vandaan
> komen, dus als men te weten komt waar moet dat toch aanpasbaar zijn?

ander brilletje?

Johnny T

Re: Kleur veranderen

"Edward" wrote:

> "Gus" <invalid@invalid.id> schreef in bericht

> ander brilletje?

dan wel met gekleurde glazen?

Ghost

> [...]
> veel te weinig opvalt.
> Het moet toch ergens mogelijk zijn om die kleur te kiezen, weet

Heb dat probleem ook gehad.
Nadat ik wat met de thema's in de eigenschappen van het buroblad
had zitten rommelen, was het in eens over.
Staat nu op windows xp aangepast.
Maar....wat is er aangepast ??????
Weet ik niet meer :-)
Ghost