Windows meeting space

Gus

Windows meeting space
In Configuratiescherm / Programma's en onderdelen / Windowsonderdelen in- of
uitschakelen staat er ook 'Windows meeting space'. Ik heb dat opgezocht in
Google en daar vond ik dat het te maken heeft met computers op afstand
overnemen en dergelijke.
Ik denk niet dat ik dat ooit zal doen, dus voor mij zou dat weg mogen, maar
zou het uitschakelen ervan geen verdere gevolgen hebben?
Weet er daar soms iemand iets meer over?
Al bedankt,
Gus

GJ.Oomens

Re: Windows meeting space
On Sat, 28 Jun 2008 15:58:04 +0200, "Gus" <invalid@invalid.id> wrote:

> [...]
>zou het uitschakelen ervan geen verdere gevolgen hebben?
>Weet er daar soms iemand iets meer over?

Heb het reeds lang gelden uitgeschakeld. Geen problemen ondervonden.
--
Gérard
Gus

Re: Windows meeting space
"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Heb het reeds lang gelden uitgeschakeld. Geen problemen ondervonden.
> --
> Gérard

Bedankt Gérard, zijn er daar soms nog zaken die je uitgeschakeld hebt zonder
problemen?

Gus

Edward

Re: Windows meeting space

"Gus" <invalid@invalid.id> schreef in bericht
> "GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Bedankt Gérard, zijn er daar soms nog zaken die je uitgeschakeld hebt
> zonder problemen?
>
> Gus

maar wat is het nut van dat uitschakelen?

GJ.Oomens

Re: Windows meeting space
On Sat, 28 Jun 2008 17:33:53 +0200, "Edward" <Eduard@email.com> wrote:

>maar wat is het nut van dat uitschakelen?

Sommige zaken kunnen nut hebben, omdat er dan minder services draaien,
maar de meeste maakt niets uit.

http://www.windowsvistaplace.com/dis...vista-features
--
Gérard
GJ.Oomens

Re: Windows meeting space
On Sat, 28 Jun 2008 18:07:49 +0200, GJ.Oomens <gj.news@inter.nl.net>
wrote:

>Sommige zaken kunnen nut hebben, omdat er dan minder services draaien,
>maar de meeste maakt niets uit.
>
>http://www.windowsvistaplace.com/dis...vista-features

Even vergeten:
Dit 'Turn off Remote Differential Compression' kan soms veel
uitmaken.
http://www.petri.co.il/tweaking_wind...erformance.htm
--
Gérard
GJ.Oomens

Re: Windows meeting space
On Sat, 28 Jun 2008 16:53:02 +0200, "Gus" <invalid@invalid.id> wrote:

>"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht
>news:8sic64199oapdq57pik3fd9lu49halhk47@4ax.com.. .

>Bedankt Gérard, zijn er daar soms nog zaken die je uitgeschakeld hebt zonder
>problemen?

Wat wil je nog uitschakelen?

> Wat wil je nog uitschakelen?
> --
> Gérard

Wat denk je van 'Windows DFS Replication Service'?

Gus

GJ.Oomens

Re: Windows meeting space
On Sat, 28 Jun 2008 23:22:35 +0200, "Gus" <invalid@invalid.id> wrote:

>Wat denk je van 'Windows DFS Replication Service'?

Die heb ik ook uitgeschakeld.

> Die heb ik ook uitgeschakeld.
> --
> Gérard

Verder zie ik eigenlijk ook niet veel meer, dus ik zal het hierbij laten.
Het was uiteraard de bedoeling (zoals jij ook al opmerkte) om zoveel
mogelijk services uit te schakelen als ik ze toch niet gebruik.
Bedankt voor je antwoorden,
Gus