DVD maker start niet meer

Kees

DVD maker start niet meer
Hallo groep.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Als ik Windows DVD maker wil opstarten krijg ik de mededeling "DVDmaker
start niet of zoiets, er wordt naar een oplossing gezocht" vervolgens sluit
hij af.
Wie o wie kan mij helpen, ik heb Windows Vista Ultimate.
Groeten, en alvast mijn dank, Kees

GJ.Oomens

Re: DVD maker start niet meer
On Wed, 25 Jun 2008 22:26:48 +0200, "Kees" <weghalen@ditook.nl> wrote:

> [...]
>hij af.
>Wie o wie kan mij helpen, ik heb Windows Vista Ultimate.

Systeem herstel geprobeerd, aangenomen dat ie ooit gewerkt heeft?
Of wat is de exacte foutmelding? Details? Eventueel in logboeken van
Windows?
Zie ook:
http://www.camcorderanswers.com/f13/...nger-run-7047/
--
Gérard
Kees

Re: DVD maker start niet meer

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Systeem herstel geprobeerd, aangenomen dat ie ooit gewerkt heeft?
> Of wat is de exacte foutmelding? Details? Eventueel in logboeken van
> [...]

Bedankt voor de reactie, maar hij geeft geen foutcode of iets dergelijks.
Na het inladen van van een filmbestand geeft hij aan klik op volgende , dan
krijg ik de mededeling : DVD maker werkt niet meer, er wordt naar een
oplossing gezocht.
Ik zal in ieder geval op zoek gaan in windows logboek.

Kees

GJ.Oomens

Re: DVD maker start niet meer
On Fri, 27 Jun 2008 18:48:09 +0200, "Kees"
<keesencoverwijderen@ditooktiscali.nl> wrote:

> [...]
>oplossing gezocht.
>Ik zal in ieder geval op zoek gaan in windows logboek.

Wel de suggesties gezien in de link?
http://www.camcorderanswers.com/f13/...nger-run-7047/
--
Gérard
Edward

> Wel de suggesties gezien in de link?
> http://www.camcorderanswers.com/f13/...nger-run-7047/
> --
> Gérard

Uit ervaring weet ik dat Papa John meestal wel op het juiste spoor zit,
probeer het tenminste eens:

try opening Movie Maker and unchecking all the line items in the Tools >
Options > Compatibility list...

then try DVD Maker again...
--
website references are to www.papajohn.org

PapaJohn (MVP)

Kees

Re: DVD maker start niet meer

"Edward" <Eduard@email.com> schreef in bericht

> [...]

> probeer het tenminste eens:
>
> try opening Movie Maker and unchecking all the line items in the Tools >

Ben er nog niet helemaal uit, maar dit gaat wel lukken.
Hartelijk dank, Kees