Dvd station naam veranderen

Maurice Konings

Dvd station naam veranderen
Hoi, omdat mijn driveletters een beetje verkeerd stonden heb ik die veranderd
met schijfbeheer. Eerst stonden mijn cardreader drives (E,F,G,H) voor mijn
dvd drive (I), dat heb ik nu veranderd zodat mijn dvd station drive E
geworden is. Nu heb ik alleen een probleem met de naam van mijn dvd station,
er staat namelijk Dvd-rw-station(E)Cardreader. de naam Cardreader had ikzelf
ingevuld (toen het nog een echte cadreader was) i.p.v. verwijderbare schijf.
Ik heb de drives daarna nog een keer aangepast om de benaming van E te
verwijderen, maar dat ging niet. Ik kon alleen een andere naam invullen maar
dat wil ik niet. Hoop dat t een beetje duidelijk is ?!
Jawade

Re: Dvd station naam veranderen
In article <9C3F8EEA-F48B-44B4-823B-A8225A188AD6@microsoft.com>, =?Utf-8?B?TWF1cmljZSBLb25pbmdz?=
<MauriceKonings@discussions.microsoft.com> says...
> [...]
> verwijderen, maar dat ging niet. Ik kon alleen een andere naam invullen maar
> dat wil ik niet. Hoop dat t een beetje duidelijk is ?!

Nee, het is niet duidelijk. Je kunt toch E: de naam DVD-rw-Station
geven?

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. MBR-rebuilders in DiskEdit!
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/

Maurice Konings

"Jawade" wrote:

> [...]

> Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, DiskEdit (+Linux), POP3lezer,
> DOS-Filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.

Juist ja, ik dacht al dat ik het te moeilijk omschreef.
Nee, ik kan de naam van de E drive (dvd-rw-station) niet aanpassen. Als ik
de driveletter omruil met eentje van de cardreader dan kan ik E wel een naam
geven maar de naam die die al heeft (cardreader) kan ik niet verwijderen.

Dus even kort en krachtig, de dvd verschijnt in "mijn computer" als
"Dvd-rw-station (E) cardreader" en dat cardreader wil ik weg hebben.

Zo , is het nu wat duidelijker ?
Vriendelijke groeten, Maurice.
Edward

Re: Dvd station naam veranderen

"Maurice Konings" <MauriceKonings@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:9B2A0A91-8A51-4A00-9DD9-CF5C2E203061@microsoft.com...

> [...]
>
> Dus even kort en krachtig, de dvd verschijnt in "mijn computer" als
> "Dvd-rw-station (E) cardreader" en dat cardreader wil ik weg hebben.

ik mis station D: in je betoog, dat is nl het standaard DVD station, wat heb
je hiermee gedaan?

Maurice Konings

"Edward" wrote:

> [...]
> bericht news:9B2A0A91-8A51-4A00-9DD9-CF5C2E203061@microsoft.com...

> ik mis station D: in je betoog, dat is nl het standaard DVD station, wat heb

Hoi Edward,
Mijn d schijf is een harddisk, vandaar dat je m mist.
zoef

bericht news:6EAAAE50-575E-4CEF-8A4F-7E5CE073A8E7@microsoft.com...

Ik vermoed dat er nog een medium in je cardreader zit. Verwijder dat,
verander de drive letter van de cardreader naar E en verwijder dan de naam
"cardreader".

zoef

QPC

Re: Dvd station naam veranderen

> ik mis station D: in je betoog, dat is nl het standaard DVD station, wat
> heb je hiermee gedaan?

Dat was vroeger, toen er nog van die luie bedrijven waren die geen partities
op de schijf maakten.

Maurice Konings

"zoef" wrote:

> [...]

> Ik vermoed dat er nog een medium in je cardreader zit. Verwijder dat,
> verander de drive letter van de cardreader naar E en verwijder dan de naam

Hoi Zoef,

Je vermoeden klopt niet, mijn cardreader is leeg. En nog steeds kan ik de
naam niet verwijderen, ik kan alleen een nieuwe naam intypen.
Edward

bericht news:1967ABB7-37FF-4B1B-A263-E702C0EEA20C@microsoft.com...

> Hoi Zoef,
>
> Je vermoeden klopt niet, mijn cardreader is leeg. En nog steeds kan ik de
> naam niet verwijderen, ik kan alleen een nieuwe naam intypen.

dit is om gek van te worden...
je hebt een cardreader aangesloten en deze geeft dan automatisch (neem ik
aan) E,F,G, H aan als de ingangen voor je verschillende kaartjes (wat heeft
I: hier in vredesnaam mee te maken??). Je kunt toch de cardreader hardware
matig verwijderen en met een schone lei beginnen?

Maurice Konings

Re: Dvd station naam veranderen
OPGELOST. Ik heb even in het register gezocht en daar heb ik uiteindelijk
toch de naam kunnen verwijderen.