Werkt niet meer

Kolebrie

Werkt niet meer

Ik krijg de laatste tijd vaker de melding te zien:

"programmanaam" werkt niet meer
U kunt online naar een oplossing voor het probleem zoeken.(dan zijn er 2
opties);

1 Online naar een oplossing zoeken en dit programma sluiten
2 Het programma sluiten.

Als ik online naar de oplossing ga zoeken gebeurd er niks. Het betreffende
programma sluit zich af en that's it. Weet iemand wat de oorzaak van deze
meldingen kan zijn?
Bvd

Re: Werkt niet meer
Kolebrie formulated on woensdag :
> [...]
>

> Als ik online naar de oplossing ga zoeken gebeurd er niks. Het
> betreffende programma sluit zich af en that's it. Weet iemand wat de

Om te beginnen zou je eens kunnen vertellen om welke programma's het
gaat...

Ma Terne.

Re: Werkt niet meer
news:mn.cc497d86ff0c752d.72151@wilgeenmail.invalid ...
> Kolebrie formulated on woensdag :

> Om te beginnen zou je eens kunnen vertellen om welke programma's het
> gaat...

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

Ik krijg die melding ook regelmatig als ik een programma wil installeren.

Volgens mij zijn dat programma's die het onder Vista niet zo goed doen.

Re: Werkt niet meer
Ma Terne. wrote on 25-6-2008 :

> Ik krijg die melding ook regelmatig als ik een programma wil
> installeren.
>
> Volgens mij zijn dat programma's die het onder Vista niet zo goed
> doen.

Volgens mij vroeg ik dat niet en heb je zojuist je eigen vraag
beantwoord. Je kunt proberen om de programma's in de
Compatibiliteitsmodus (b.v. voor XP SP2) te draaien.

Ma Terne.

Re: Werkt niet meer
news:mn.cd727d862e8dc27c.72151@wilgeenmail.invalid ...

> [...]
> beantwoord. Je kunt proberen om de programma's in de
> Compatibiliteitsmodus (b.v. voor XP SP2) te draaien.

Ik weet dat jij dat niet vroeg mamamegs, maar ik heb het probleem gewoon
ook en ik heb ook ondervonden dat de compatibiliteitsmodus daar niks aan
verandert. Althans bij mij toch niet.

QPC

Re: Werkt niet meer

> Ik weet dat jij dat niet vroeg mamamegs, maar ik heb het probleem gewoon
> ook en ik heb ook ondervonden dat de compatibiliteitsmodus daar niks aan
> verandert. Althans bij mij toch niet.

Maar over welke programma's heb je het dan????

Ma Terne.

Re: Werkt niet meer
"QPC" <thvk@xs4all.nl> schreef in bericht

> Maar over welke programma's heb je het dan????

Wat mij betreft zijn dat pc games.
Zie ook mijn vraag in 'microsoft.public.nl.games. over monopoly versie 2002.
Welke dat bij Kolebrie zijn, dat zou hij/zij je beter zelf zeggen. Jammer
dat hij/zijn ook niet meer info gaf.

Kolebrie

Re: Werkt niet meer

"Ma Terne." <tantjenbertolli-cindy@pandora.be> schreef in bericht
> [...]

> 2002.
> Welke dat bij Kolebrie zijn, dat zou hij/zij je beter zelf zeggen. Jammer

Bij mij gebeurd dat regelmatig met MS Office 2007, Win.Mediplayer V.11 en
Win.Live Messenger V. 2008. Dit zijn de prog's die ik het meest gebruik.
Daarnet kreeg ik de melding ook bij gebruik van het programma 'HyperSnap V.
6.3' .

QPC

Re: Werkt niet meer
> [...]
> Win.Live Messenger V. 2008. Dit zijn de prog's die ik het meest gebruik.
> Daarnet kreeg ik de melding ook bij gebruik van het programma 'HyperSnap

In jouw geval heeft het zeker niets te maken met de compatibiliteit, daar al
deze programma's perfect horen te werken onder Vista.
Ik denk eerder dat je een probleem hebt met Vista zelf of met de hardware.
Kan je eens kijken of je in de logboeken iets tegen komt over de problemen?

QPC

Re: Werkt niet meer

> [...]
> 2002.
> Welke dat bij Kolebrie zijn, dat zou hij/zij je beter zelf zeggen. Jammer

Ik ben een (zeer) fanatieke gamer onder Vista Ultimate 64-bit en heb
eigenlijk nog geen problemen gehad met welk spel dan ook.
Dat een monopolyspel uit 2002 problemen kan geven, tja, dat zou kunnen, maar
met welke spellen heb je dan nor meer problemen?