Windows Vista Asus notebook M70S .... webcam messenger

Peet

Windows Vista Asus notebook M70S .... webcam messenger
Hallo,

Sinds kort ben ik in het bezit van een Asus M70S notebook,waar windows Vista
op zit.
Maar ik heb problemen met de webcam in messenger,krijg daar alleen een blauw
beeld te zien.
Het programma Lightframe(voor die ingebouwde webcam) start wel die camera en
laat ook beeld zien.
Maar met messenger wordt deze camera niet gestarten laat geen camerabeeld
zien.

Heb ergens het idee dat het een driver onder Vista is,maar ben hier niet
zeker van.
Tevens ben ik al driftig op zoek geweest naar model/type/drivers van die
webcam,maar nog niet veel wijzer geworden.
Asus site lijkt er uit te liggen,zodat ik daar ook gene hulp kan vinden.

Iemand tips?

Peet

Re: Windows Vista Asus notebook M70S .... webcam messenger
Peet was thinking very hard :
> [...]
> die webcam,maar nog niet veel wijzer geworden.
> Asus site lijkt er uit te liggen,zodat ik daar ook gene hulp kan

Deze?
http://support.asus.com/download/dow...us&model=M70Sa

Peet

Re: Windows Vista Asus notebook M70S .... webcam messenger
Thnxxxxxxxx :-)

Snap het niet,kon er niet opkomen omdat men bezig was met die site:-)

Zal dus eens neuzen daar en kijken of het een driver probleem is.
Jammer dat ik in Messenger zelf de camera niet kan kiezen,dusss.... toch een
driver probleem ....

Peet

news:mn.cac77d8679005555.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> www.vistabits.nl

Peet

Re: Windows Vista Asus notebook M70S .... webcam messenger

Jammer, de driver hielp nie....dus probleem met de webcam en messenger is er
nog steeds:-(

Nog tips? :-)

Peet

ko

Re: Windows Vista Asus notebook M70S .... webcam messenger

"Peet" <DizIz@Fake.com> schreef in bericht
news:48621fe8$0$11650$e4fe514c@dreader21.news.xs4a ll.nl...
> [...]
> news:mn.cac77d8679005555.72151@wilgeenmail.invalid ...
>
> Jammer, de driver hielp nie....dus probleem met de webcam en messenger is

Messenger verwijderen via software, installatie van de webcam controleren
met de laatste drivers, pc herstarten, messenger opnieuw installeren, nu
moet de webcam herkent worden.
Tenminste als je na aanmelden ook insteld dat de webcam gebruikt mag worden
(optie Video instellen).

Ko

Peet

Re: Windows Vista Asus notebook M70S .... webcam messenger
"ko" <ko@nospam.nl> schreef in bericht

Thnx Ko.

Via de wizzard video instellen kreeg ik natuurlijk beeld:-))))))

Ik was deze optie helemaal vergeten ... dus nix geen drivers van of voor
Vista. Ik zelf had een Update nodig:-)

Thnx

Peet