afspeel programma digitale camera

finity19

afspeel programma digitale camera
hoi mensen

ik heb de digitale camera van mijn moeder geinstalleerd. maar nu kan ik geen
programma proberen om in af te spelen. windows media player kent hem niet.
nti cd&dvd lukt niet. acer arcade live lukt ook niet. ik ben het spoor
bijster wie oh wie kan mij helpen. ik wil die video's die erop staan namelijk
kunnen bekijken maar ook kunnen branden.

gr. finity
kor

Re: afspeel programma digitale camera
finity19 formuleerde op maandag :
> [...]
> bijster wie oh wie kan mij helpen. ik wil die video's die erop staan namelijk
> kunnen bekijken maar ook kunnen branden.

Meschien wil windows media player met K-Lite Codec Pack wel afspelen

http://codecpack.nl/klcodec.htm

--
Groetjes van Kor

Johnny T

http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=nl

>En open dan Windows Movie Maker.

Kies dan onder Importeren Van digitale Camera(zorg dan wel dat deze
> [...]
>bij de tv heeft staan kunnen afspelen.(ook de oudere soorten afspeelapparaten)
>En klik op Publiceren.
>de Movie Maker zal je filmpje nu omzetten naar avi een soort bestand die
>op elke DVD speler zonder eerst een extra codec programma te moeten
>gebruiken zoals http://codecpack.nl/klcodec.htm.
>Als die eenmaal klaar is (ka even duren afhankelijk van de grrotte van het filmpje )
>kan je het filmpje daarna zowel in Media Player afspelen ,maar ook op elk
>andere pc of DVD speler die in je huiskamer staat.
>ik hoop dat ik het zo goed heb opgeschreven en dat je het snapt.

Edward

Re: afspeel programma digitale camera

"Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]

etc.etc. etc.

Dit hele verhaal van Johnnie T. staat uitstekend en vollediger beschreven in
de helpfile van Movie Maker.

schrijf het dan wel goed op... je kunt een met Movie Maker gemaakte film
alleen afspelen op de huiskamer DVD (oftewel stand alone DVD player) na
branden van de film op een DVD, via Windows DVD Maker bijvoorbeeld.

Johnny T

"Edward" wrote:

> [...]

> branden van de film op een DVD, via Windows DVD Maker bijvoorbeeld.
>
> beste edward
>er staat ook duidelijk bij ''Als je hem ook wil branden kan je beter eerst even >Windows Movie Maker gebruiken om je eigen gemaakte filmpje naar een soort >bestand om te zetten''.
>zijn de mensen dan werkelijk zo dom dat ze daarna gaan vragen hoe zij
>daarna het avi bestand moeten afspelen in de DVD speler?
>het erin proppen gaat nogal moeilijk.
>Het lijkt mij en ik denk iedereen toch wel duidelijk dat in elke DVD speler
> een DVD moet stoppen of vergis ik mij hierin?

mijn naam

> Johnny,
> Ik doe 't nu even net zo fout als jij
> Zo lijkt het namelijk voor de lezer alsof jij deze tekst geschreven hebt
> in plaats van ik.
> Ik vind het erg onhandig.

Zou je gewoon zonder die haken willen antwoorden a.u.b. ?

Johnny T

"mijn naam" wrote:

> Zou je gewoon zonder die haken willen antwoorden a.u.b. ?

Nou vooruit dan ik ben tenslotte de beroerste niet.
nu is mijn naam nogal verwarrend dus heb ik een vraag:
''Dit is je eerste reactie,maar schreef je de reactie nu namens mijn naam of
namens mijn naam ?'' :-)
Edward

Re: afspeel programma digitale camera

"mijn naam" <whatever@hotmail.invalid> schreef in bericht
news:5e67$4860ff03$53565551$2754@cache110.multikab el.net...

> Zou je gewoon zonder die haken willen antwoorden a.u.b. ?

Ik denk dat het beter is als Johnny zijn in alle opzichten verwarrende
raadgevingen helemaal achterwege laat.

Johnny T

"Edward" wrote:

> [...]
> news:5e67$4860ff03$53565551$2754@cache110.multikab el.net...

> Ik denk dat het beter is als Johnny zijn in alle opzichten verwarrende

Beste Edward
Welke raadgevingen zijn dan allemaal zo verwarrend?
of ben je op je ****tjes getrap door mijn opmerking?