SP1

Hexa

SP1
Hallo allemaal,

Omdat ik SP1 niet automatisch aangeboden krijg heb ik het bestand (all
languages) voor een legitieme Windows Vista Ultimate gedownload.
Ik heb dit bestand meerdere keren opnieuw gedownload omdat de installatie op
ongeveer 80% blijft hangen met de volgende melding:

Fout

---------------------------

Er is tijdens de installatie van het servicepack een interne fout
opgetreden.

Foutcode: 0x80070002. Zie http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=101139 voor
meer informatie.

Alle hieraan gerelateerde tips heb ik nagekeken c.q. uitgevoerd, ook alle
benodigde updates zijn geinstalleerd, maar helaas zonder resultaat.

Het is geen probleem om zonder SP1 verder te leven, maar als rechtgeaarde
hobbyist zou ik graag willen weten waaraan dit probleem te wijten is.

Als iemand naar aanleiding van deze minimale informatie denkt een oplossing
te hebben, wil ik dat graag horen.

Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.

Vr. gr. Jaap

QPC

Re: SP1

"Hexa" <info.gma@tiscali.nl> schreef in bericht
> [...]

> oplossing te hebben, wil ik dat graag horen.

> Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.

Probeer het volgende eens:

http://support.microsoft.com/kb/910336/nl

Pierre Melser

Re: SP1
Hexa wrote:
> [...]
> oplossing te hebben, wil ik dat graag horen.
>

> Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.

Ik had precies ghetzelfde, zelfde error, ook ultimate en ms kon ook niet
echt helpen; wat mij heeft geholpen is een up[grade te doen van het
besturingssysteem, daarna slikte hij de iso wel

pierre

The Steve

Re: SP1
Ik heb het na 3x gedownload eindelijk voor mekaar gekregen.

Stefan

"Pierre Melser" wrote:

> [...]
> echt helpen; wat mij heeft geholpen is een up[grade te doen van het
> besturingssysteem, daarna slikte hij de iso wel

Pierre Melser

Re: SP1
The Steve wrote:
> Ik heb het na 3x gedownload eindelijk voor mekaar gekregen.
>
> Stefan

Mooi, goed gedaan...en zonder upgrade?

Pierre