weergave in mijn afbeeldingen

Ma Terne.

weergave in mijn afbeeldingen
Wanneer ik de map 'mijn afbeeldingen' open, kan ik de afbeelding of foto
zelf niet meer zien. Alleen het algemeen pictogram van jpeg of gif..
Ook niet wanneer de weergave op 'grote pictogrammen' staat.
Dat is heel onhandig als ik een foto moet zoeken.
Kan ik zonder het te weten ergens een instelling gewijzigd hebben ? Want bij
mijn weten was dat in het begin niet .

GJ.Oomens

Re: weergave in mijn afbeeldingen
On Sun, 22 Jun 2008 22:24:27 +0200, "Ma Terne."
<tantjenbertolli-cindy@pandora.be> wrote:

> [...]
> Dat is heel onhandig als ik een foto moet zoeken.
>Kan ik zonder het te weten ergens een instelling gewijzigd hebben ? Want bij

Rechtsklikken op map -> eigenschappen -> tabblad 'aanpassen' -> bij
dit type map afbeeldingen en video kiezen
--
Gérard
Ma Terne.

Re: weergave in mijn afbeeldingen
"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Rechtsklikken op map -> eigenschappen -> tabblad 'aanpassen' -> bij
> dit type map afbeeldingen en video kiezen
> --
> Gérard

Heb ik nagekeken. Het stond zo ingesteld. Nog geen verandering.

GJ.Oomens

Re: weergave in mijn afbeeldingen
On Mon, 23 Jun 2008 14:07:36 +0200, "Ma Terne."

>Heb ik nagekeken. Het stond zo ingesteld. Nog geen verandering.

Een keer een ander kiezen, toepassen. Daarna weer terugzetten.
Verschil?

Verder rechtsklikken op computer -> eigenschappen -> tab geavanceerd
-> prestaties -> instellingen; zorgen dat er een vinkje staat bij
'miniatuurweergaven in plaats van pictogrammen weergeven'.
--
Gérard
Ma Terne.

Re: weergave in mijn afbeeldingen
"Ma Terne." <tantjenbertolli-cindy@pandora.be> schreef in bericht
> [...]
> Kan ik zonder het te weten ergens een instelling gewijzigd hebben ? Want
> bij mijn weten was dat in het begin niet .

Zou het probleem met de beveiliging van Vista kunnen te maken hebben ?

De map telkens aangeduid als "Alleen Lezen". Het hokje wegvinken, toepassen
en OK klikken helpt niet. De volgende keer staat "Alleen Lezen" weer
aangeduid.

Ma Terne.

> [...]
> -> prestaties -> instellingen; zorgen dat er een vinkje staat bij
> 'miniatuurweergaven in plaats van pictogrammen weergeven'.

Opgelost !

Gérard : ge zijt ne schat ! ;-)

djoozz is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
het werkt nog altijd niet

> [...]
> -> prestaties -> instellingen; zorgen dat er een vinkje staat bij
> 'miniatuurweergaven in plaats van pictogrammen weergeven'.

zelfs al dit gedaan hebbende werkt
Wanneer ik de map 'mijn afbeeldingen' open, kan ik de afbeelding of foto nog altijd niet zien
Marchel

RE: weergave in mijn afbeeldingen
Er hoort in vista helemaal geen map/folder "Mijn afbeeldingen" voor te komen.
Google maar eens Mijn afbeeldingen Vista.
Vista bewaard de afbeeldingen onder: Gebruikers\Naam\Afbeeldingen.
Als je een folder Mijn afbeeldingen onder Documenten aanmaakt verplaatst
Vista zelfs de map/folder.

Moet zeggen ik vindt het ook allemaal nogal verwarrend.

"Ma Terne." wrote:

> [...]

Als je naar Mapopties gaat > Weergave en haal dan het vinkje bij Altijd
pictogrammen weergeven, nooit miniatuurweergaven.
helpt dit ?

Marchel

Re: weergave in mijn afbeeldingen
Probeer het volgende eens:
Klik met de rechtermuisknop op de betreffende folder
Kies eigenschappen
kies tab aanpassen
Kies : Dit type map sjabloom gebruiken voor
Selecteer afbeeeldingen en video.

Eventueel voor overige mappen ook instellen