downloaden uit nieuwsgroepen lukt niet

Arthur

downloaden uit nieuwsgroepen lukt niet
Geacht forum,
Ik heb een laptop waar vista home premium op staat. De laptop is de aller
modernste die er momenteel te koop is. HP core 2 duo 2,1 ghz. 3mb intern
geheugen, 320 gig harddisc. Nu download ik graag films en cd's uit
nieuwsgroepen via FTD en als nieuwsreader newsleecher. Als ik iets leuks zie
klik ik op "get NZB" en dan wordt er vervolgens niet gedownload. Er
verschijnt wel het bekende mapje waar je papiertjes ziet over vliegen, maar
er wordt niets gedownload en opgeslagen. Ik moet uiteindelijk op cancel
klikken, anders blijft hij tot in de eeuwigheid bezeg met niks opslaan. Wat
moet er in vista recht gezet worden om aan het downloaden te slaan?? Ook
wordt er helemaal niets van internet gedownload, alleen email doet het. Wie
weet er raad?? Bij voorbaat hartelijk dank.

Leen

Re: downloaden uit nieuwsgroepen lukt niet
Hoe ziet de queue eruit in Newsleecher? Als de nieuwsserver niet alles
compleet heeft, blijf je onder de 100% (compleet).

Je download kan je in newsleecher zien via de Explorer-tab en dan op de
downloads icoon klikken.

Probleem is naar mijn idee niet Vista ongelerateerd.
--

Have a nice day!
Leen

"Arthur" <Arthur@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> weet er raad?? Bij voorbaat hartelijk dank.

Arthur

Re: downloaden uit nieuwsgroepen lukt niet
Begrijp dat je daaraan denkt, maar newsleecher start zelfs niet eens op. Zou
echter wel moeten. Newsleecher start nl pas, als de NZB binen is. Ik kan ook
niks van internet direct downloaden, ook dat mislukt.

"Leen" wrote:

> [...]
> Leen
> For free tools and information to burn an iso file to CD , DVD , HD DVD ,

Johnny T