tergend langzaam

André

tergend langzaam
sinds 4 weken een nieuwe computer maar nu al tergend langzaam, sinds ik
syncronisatie heb gedaan liep het systeem langzaam en heb ik het daarna
geprobeerd uit te zetten maar ik heb het idee dat ergens toch nog wat draaid,
als ik bestanden van een netwerkcomputer wil afhalen duurd dit zeer lang,
hoewel dit met een computer in hetzelfde netwerk stukken sneller gaat, tevens
heb ik steeds conflicten met de netwerkscanner deze kan nl mijn computer ook
niet vinden,
Hans Schuts

Re: tergend langzaam
Op Fri, 20 Jun 2008 11:17:00 -0700, André
<Andr@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>heb ik steeds conflicten met de netwerkscanner deze kan nl mijn computer ook

Breng eens een bezoekje aan de site van Symantec of McAfee en laat
daar je systeem eens onderzoeken op de aanwezigheid van malware. Grote
kans dat er iets gevonden wordt.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
QPC

Re: tergend langzaam

"André" <Andr@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> tevens
> heb ik steeds conflicten met de netwerkscanner deze kan nl mijn computer

Bedankt voor de mededeling.....

Cnut

> [...]
> tevens
> heb ik steeds conflicten met de netwerkscanner deze kan nl mijn computer

Als je dit als probleem ervaart (?), dan is mijn vraag: wat doet die PC als
je hem zonder enige vorm van netwerkverbinding laat draaien?