niet legitiem

Pierre Melser

niet legitiem

Omdat ik op mijn ultimate alsmaar geen sp1 aangeboden kreeg en ik van MS
geen oplossing ontving anders dan ( na enkele mogelijkheden die ik al had
uitgeprobeerd) opnieuw installeren, heb ik een upgrade uitgevoerd om
zodoende mijn programma's te behouden ( en data maar die heb ik wel in een
back-up)
Wat schetst mijn verbazing: onderin de rechterhoek staat nu: dit exemplaar
van vista is niet legitiem.
Ha, wat gek, mijn activatie werd direct na de upgrade gedaan en toch
dit...wat moet ik hier nu mee?

Pierre ( o ja en of nu het sp1 binnenkomt weet ik nog niet, in ieder geval
nu nog niet)
Destructieve emoties doen afbreuk aan onze vrijheid.

Jawade

Re: niet legitiem
In article <uPkuoQj0IHA.2188@TK2MSFTNGP04.phx.gbl>, Pierre Melser <dankjewel@iinvalid.xx> says...

> [...]
> dit...wat moet ik hier nu mee?
>

> Pierre ( o ja en of nu het sp1 binnenkomt weet ik nog niet, in ieder geval

Heb je wel de juiste productcode gebruikt? SP1 kun je zelf gaan
halen.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. MBR-rebuilders in DiskEdit!
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/

Johnny T

RE: niet legitiem

http://www.microsoft.com/genuine/dow...ng=nl#ID0ETKAC

>Maar eerlijk gezegd denk ik dat je het kan vergeten dat wanneer je illegale versie
>op een pc staat en je niet over een holografische CD of DVD bezit of een
> Certificaat van Echtheid sticker hebt dan wordt het wel erg moeilijk om via
>Microsoft alsnog een legale versie te krijgen.
>http://www.microsoft.com/resources/h...ll/reports/rep

..

Pierre Melser

Re: niet legitiem
Jawade wrote:
> In article <uPkuoQj0IHA.2188@TK2MSFTNGP04.phx.gbl>, Pierre Melser
> <dankjewel@iinvalid.xx> says...

> Heb je wel de juiste productcode gebruikt?

Ja hoor...

SP1 kun je zelf gaan

ja maar het probleem was dat die vastliep en daarom heb ik opnieuw
geinstalleerd...maar goed..na installatie van de updates was de melding dat
mijn ultimate niet legaal is verdwenen...maar tot op heden geen sp1

pIERRE

Johnny T wrote:

> http://www.microsoft.com/genuine/dow...ng=nl#ID0ETKAC

Die zaakjes heb ik dus allemaal wel nu en die heb ik gebruikt om een upgrade
te doen

Pierre
> .

Pierre Melser

Re: niet legitiem
Jawade wrote:
> In article <uPkuoQj0IHA.2188@TK2MSFTNGP04.phx.gbl>, Pierre Melser
> <dankjewel@iinvalid.xx> says...

> Heb je wel de juiste productcode gebruikt? SP1 kun je zelf gaan
> halen.

wel, ik heb gekregen wat ik wilde. Toen ik sp1 nu ging installeren liep hij
door; prachtig, na dit tevergeefs 50 keer geproveerd te hebben in de loop
van afgelopen weken

Pierre

Johnny T

Re: niet legitiem

"Pierre Melser" wrote:

> [...]

>versie op hun pc te zetten en een veel goedkopere upgrade te open en dan
>op deze manier een legale versie te krijgen.Je kan het proberen ,maar wat ik al
>eerder schreef zie ik Microsoft jou niet tegemoet komen.
>de enige 2 opties zijn:
>1.Naar de verkoper of winkel te gaan en je geld terug eisen.(het hangt ervan af >waar en hoe je de pc hebt gekocht ,maar ook dat ziet er beroerd uit denk ik)
>2.Een legale Vista versie kopen die je ook hiervoor er illegaal op had en dan deze >upgraden met je upgrade versie.

Pierre Melser

Re: niet legitiem

Johnny T wrote:
> [...]

Volgens mij snap je er niet veel van; of wel? Ik ben overigens er in
geslaagd, ik heb nu een legale versie lopen met sp1 er op. Alles is nu ok,
laat dat duidelijk zijn.
En nu voor de duidelijkheid:

na een illegale versie heb ik een legale als upgrade er op gezet. Ik wiild e
alles wat e r op stond behouden. Dat heeft dus gewerkt.
Overigens, weet je dat het heel legaal is om met een upgrade dvd van vista
een volledige installatie er op te zetten.

Groetjes,

Pierre