foto weergave

kees

foto weergave
Wie kan mij helpen, soms krijg ik op sites waar foto's zijn geplaatst alleen
maar een rood kruisje te zien en kan ik ze op geen mogelijk heid openen of
inzien
Ik draai vista premium 64 bit, zou ik iets moeten instellen zodat ik altijd
de foto's krijg te zien, op andere sites geef de comp. wel de foto's weer en
heb ik het probleem niet.
Het is dus alleen bij bepaalde sites en hoe misschien de foto's zijn
geupload???

alvast dank

groet kees

Re: foto weergave
kees expressed precisely :
> [...]
> foto's weer en heb ik het probleem niet.
> Het is dus alleen bij bepaalde sites en hoe misschien de foto's zijn

Gebruik je de 32- of de 64-bits versie van IE? In IE*64 werkt Flash
niet. Kun je een voorbeeld noemen van een site, dan kan ik ook eens
kijken.

Re: foto weergave

"kees" <kejaja(nospam)@nospam> schreef in bericht
> [...]
> foto's weer en heb ik het probleem niet.
> Het is dus alleen bij bepaalde sites en hoe misschien de foto's zijn

Misschien is de foto in de tussentijd wel verwijderd??

--
Mvrg!

kees

Re: foto weergave
Hoi Mamamegs'

Ik krijg bv de foto's niet te zien op de volgende site zie link

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=...=35798&t=35798

ik weet niet of ik de 32/64 bit versie van IE gebruik, hoe kan ik dat zien
??

alvast bedankt voor het meedenken

groet kees

news:mn.944a7d86e03d5f3d.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> Gebruik je de 32- of de 64-bits versie van IE? In IE*64 werkt Flash niet.
> Kun je een voorbeeld noemen van een site, dan kan ik ook eens kijken.

JanT

Re: foto weergave

<David> schreef in bericht news:48593629$0$1218$bf4948fe@news.tele2.nl...

> "kees" <kejaja(nospam)@nospam> schreef in bericht

> Misschien is de foto in de tussentijd wel verwijderd??
>

> --
> Mvrg!

Nee, dus. Hier werkt het wel.
Jan

Floyd

Re: foto weergave
Ik kan de foto's gewoon zien. Al eens met Firefox geprobeerd?

> [...]
> foto's weer en heb ik het probleem niet.
> Het is dus alleen bij bepaalde sites en hoe misschien de foto's zijn

kees

Re: foto weergave
Ik heb het nog niet met firefox geprobeerd, maar het moet toch ook kunnen
met IE.
Het is ook gek dat ik vaak wel de foto's/afbeeldingen op andere sites te
zien krijg.
iemand nog ideeen

groet kees
"Floyd" <pietdevlugt@home.nl> schreef in bericht
> Ik kan de foto's gewoon zien. Al eens met Firefox geprobeerd?
>
> "kees" <kejaja(nospam)@nospam> schreef in bericht

kees

Re: foto weergave
Op deze prikpagina krijg ik ze bv wel te zien?????

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=...=34605&t=34586

raar

groet kees

> [...]
> met IE.
> Het is ook gek dat ik vaak wel de foto's/afbeeldingen op andere sites te

ko

> [...]

> met IE.
> Het is ook gek dat ik vaak wel de foto's/afbeeldingen op andere sites te

Het staat standaard ingesteld op de eerste versie die je gebruikt, als je nu
IE via start opstart zie je twee versies, een zonder aanvulling (32 bits) en
een met 64 bit. als je nu de 32 bit kiest en naar de site gaat weet je zeker
of het aan de versie ligt die je gebruikt. Bij mij worden ze (de foto's) ook
gewoon weergegeven.

Ko

kees

Re: foto weergave
Hoi Allemaal,

Ik heb even op de laptop van mijn vrouw geprobeerd of daar de foto's wel
worden weergegeven en ook daar hetzelfde probleem(alleen een rood kruisje)
kan de afbeeldingen ook niet openen, ze heeft XP geinstalleerd en zit via
een router draadloos met mij verbonden ook heb ik het op haar laptop
geprobeerd met firefox zelfde resultaat ook geen foto's.
Heel erg raar zou het kunnen dat mijn provider er iets mee te maken heeft
die scant mijn bestanden op virussen en spyware,zou het kunnen dat ik dan
geen verbinding krijg met de server(URL) waar de foto's op worden
weergegeven ??of heeft dat er niks mee te maken.
Ik heb mijn eigen virusscanner en firewall ook uitgeschakeld en het
geprobeerd, maar ook dat hielp niks.

groet kees