Movie Maker

Kamiel

Movie Maker
Onder Vista SP1 heb ik met Movie Maker een film gemaakt.
Heb die opgeslagen.
Nadien veranderingen aangebracht. Wou die opslaan maar programma blokkeerde
en kon dan ook niet meer opslaan. Programma brak af.
Nu wil ik het filmbestand opnieuw oproepen om verder te werken onder Movie
Maker, maar dat gaat nu niet en krijg de boodschap: "Niet ge´mplementeerd".
Wat betekent dit en hoe kan ik mijn videobestand weer openen.
Met dank voor jullie medewerking.

Johnny T

RE: Movie Maker

"Kamiel" wrote:

> [...]
> Maker, maar dat gaat nu niet en krijg de boodschap: "Niet gemplementeerd".
> Wat betekent dit en hoe kan ik mijn videobestand weer openen.

een vraagje;
Heb je het veranderde filmpje toevallig ergens anders opgeslagen.
,want dan kan hij hen niet weer vinden.
als je weet waar het fimpje eerst in zat kan je met rechtermuis klik op deze
map
kiezen voor eigenschappen en dan op tabblad ''Vorige versies'' klikken.
Misschien duurt het even maar hij zoekt dan naar kopies van de vorige keren
een soort herstel map dus.
klik dan op de datum dat je weet dat hij nog goed was en klik dan op knop
''herstellen'' klik op OK en sluit af .Kijk nu in dezelfde map.
Als het goed is zit nu de movie filmpje erin die was voordat je de laatste
bewerking
deed.
veel succes.
Edward

Re: Movie Maker

"Kamiel" <lucien.monsecour@telenet.be> schreef in bericht
> [...]
> Maker, maar dat gaat nu niet en krijg de boodschap: "Niet
> ge´mplementeerd". Wat betekent dit en hoe kan ik mijn videobestand weer

Wat bedoel je met 'opslaan' en 'filmbestand': de project file (.mswmm) of de
movie die je geproduceerd hebt (.wmv of .avi etc.)? Je kunt alleen de
projectfile bewerken en daar weer een nieuwe movie van produceren.

Kamiel

Re: Movie Maker

"Edward" <Eduard@email.com> schreef in bericht

> [...]

> de movie die je geproduceerd hebt (.wmv of .avi etc.)? Je kunt alleen de
> projectfile bewerken en daar weer een nieuwe movie van produceren.

Het is wel degelijk de project file .mswmm

> "Edward" <Eduard@email.com> schreef in bericht

> Het is wel degelijk de project file .mswmm

gewoon opnieuw beginnen met importeren en aan elkaar lijmen van je clips is
in zo'n geval het beste, maar daar was je zelf ook al achter gekomen
natuurlijk.

> [...]

> gewoon opnieuw beginnen met importeren en aan elkaar lijmen van je clips
> is in zo'n geval het beste, maar daar was je zelf ook al achter gekomen

Er zal waarschijnlijk niet anders opzitten.
Alleszins dank voor je medewerking

Johnny T

Re: Movie Maker

"Kamiel" wrote:

> "Edward" <Eduard@email.com> schreef in bericht

> Er zal waarschijnlijk niet anders opzitten.
> Alleszins dank voor je medewerking
> >

> waarom niet gewoon herstellen zoals ik al heb beschreven?

Kamiel

Re: Movie Maker

"Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]

Het probleem zit er gewoon in, wanneer ik rechtsklik op "Eigenschappen" er
geen tabblad "Vorige versies" is.
Er zijn 4 tabbladen, nl: Algemeen - Beveiliging - Aanpassen - Details
Waar vind jij het tabblad "Vorige versies"?

Stan

Re: Movie Maker

"Kamiel" wrote:

> [...]

> Er zijn 4 tabbladen, nl: Algemeen - Beveiliging - Aanpassen - Details
> Waar vind jij het tabblad "Vorige versies"?

Ik heb idd ook dit probleem... 5 uur werk naar de vaantjes? En ik vind ook
het tabblad "vorige versies" niet terug...
Johnny T

Re: Movie Maker

"Kamiel" wrote:

> [...]
> Er zijn 4 tabbladen, nl: Algemeen - Beveiliging - Aanpassen - Details
> Waar vind jij het tabblad "Vorige versies"?

Beste Kamiel zie deze pagina en klik wel op alles weergeven en kijk dan onder
derde vraag nl:''Hoe krijg ik toegang tot vorige versies van een bestand of
map?''
Er staat een voorbeeld erbij dan zie je dat vorige versies wel degelijk
bestaat.
En hoop dat deze het probleem oplost.

http://windowshelp.microsoft.com/Win...21043.mspx#ESD