Eml's opslaan.

Marianne

Eml's opslaan.
Hallo.

Als ik een email opsla als eml, en de computer is uit geweest, dat is de
eml spoorloos verdwenen.
Ik moet de eml dan ook gelijk in een zip doen, die blijft wel bestaan.
Maar het kan toch niet zo zijn dat eml's zomaar weg zijn.
Wie herkend dit, en vooral kan ik dit voorkomen?

Gr. Marianne

MRe

Re: Eml's opslaan.

"Marianne" <familiehop@gmail.com> schreef in bericht
> [...]
> bestaan.
> Maar het kan toch niet zo zijn dat eml's zomaar weg zijn.
> Wie herkend dit, en vooral kan ik dit voorkomen?

WAAR sla je ze op? in welke map? In de tijdelijke map van IE
misschien? of in een andere map die bij het afsluiten wordt
gewist?

MRe

Marianne

Re: Eml's opslaan.
Nee, in een gewone map.
De rest van de map wordt niet gewist, alleen de eml's.
Gr. Marianne

> WAAR sla je ze op? in welke map? In de tijdelijke map van IE
> misschien? of in een andere map die bij het afsluiten wordt
> gewist?
>
> MRe

GJ.Oomens

Re: Eml's opslaan.
On Sun, 15 Jun 2008 13:59:48 +0200, "Marianne" <familiehop@gmail.com>
wrote:

>Nee, in een gewone map.
>De rest van de map wordt niet gewist, alleen de eml's.

En de eml's van Windows Mail archief blijven wel gewoon bewaard?

Andere locatie geen verschil? Programma meedraaien dat iets te veel
opruimt?
--
Gérard
Marianne

Re: Eml's opslaan.
Ik ben er nu wel achter dat de eml's verdwijnen naar Windows Mail. In de map
Herstelde berichten.
Geen idee waarom dat zo is, en waar het goed voor is.

Gr.Marianne

> En de eml's van Windows Mail archief blijven wel gewoon bewaard?
>
> Andere locatie geen verschil? Programma meedraaien dat iets te veel
> [...]

GJ.Oomens

Re: Eml's opslaan.
On Tue, 17 Jun 2008 09:28:51 +0200, "Marianne" <familiehop@gmail.com>
wrote:

>Ik ben er nu wel achter dat de eml's verdwijnen naar Windows Mail. In de map
>Herstelde berichten.
>Geen idee waarom dat zo is, en waar het goed voor is.

Aha. Probeer deze een keer:
http://www.oehelp.com/WMUtil/

Wellicht helpt dat.

Vergelijk ook:
http://groups.google.com/group/micro...5b26330b?hl=en

Waarom kopieer je niet gewoon de eml bestanden uit het Windows Mail
archief/de store folder?
http://email.about.com/cs/oetipstricks/qt/et101202.htm

Alle updates voor Vista gehaald?
--