Schermbeveiling foto's werkt niet meer

Teresa

Schermbeveiling foto's werkt niet meer
Wie kan mij helpen met dit probleem?
Ik heb Windows Vista Home Premium en heb als screensaver altijd mijn foto's
aanstaan. Tot 2 weken geleden werkte het prima maar eerst werd er steeds een
foutmelding gegeven en sinds 2 dagen doet hij het helemaal niet meer.
Ik heb 2 wkn geleden SP1 voor Vista geinstalleerd maar kreeg meer problemen
dus heb deze update weer verwijderd. Kan het daarmee te maken hebben soms?
Andere opties als schermbeveiliging doen het wel.
Vast bedankt...
--
Teresa, Holland
GJ.Oomens

Re: Schermbeveiling foto's werkt niet meer
On Sat, 14 Jun 2008 11:41:00 -0700, Teresa
<Teresa@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>dus heb deze update weer verwijderd. Kan het daarmee te maken hebben soms?
>Andere opties als schermbeveiliging doen het wel.

Wat is/was de foutmelding? En wat voor problemen geeft SP1? Wellicht
nog een keer proberen te installeren volgens deze instructies:
http://chris.pirillo.com/2008/03/19/...all-vista-sp1/

Zie verder:
http://forums.techguy.org/windows-vi...s-stopped.html
--
Gérard
Rob

> [...]

>dus heb deze update weer verwijderd. Kan het daarmee te maken hebben soms?
>Andere opties als schermbeveiliging doen het wel.

Ik zou proberen ten alle tijden SP1 te installeren, zijn die problemen
niet op te lossen die je hebt met SP1.
SP1 is gewoon een belangrijke update.
...........Rob
Teresa

"Rob" wrote:

> Ik zou proberen ten alle tijden SP1 te installeren, zijn die problemen
> niet op te lossen die je hebt met SP1.
> SP1 is gewoon een belangrijke update.
> ...........Rob

Bedankt, ik ga eerst wel weer proberen SP1 te installeren, hoewel ik er wel
huiverig voor ben...
Groeten, Teresa
http://www.soluti.nl

Re: Schermbeveiling foto's werkt niet meer
Heb je al geprobeert om na de installatie je screensaver opnieuw te
installeren?
--
Uw professionele en toch voordelige goedkope website laten maken of
ontwerpen met uniek webdesign, evt met CMS of online webwinkel.

"Teresa" wrote:

> [...]
> Teresa, Holland

> Bedankt, ik ga eerst wel weer proberen SP1 te installeren, hoewel ik er wel

Teresa

Re: Schermbeveiling foto's werkt niet meer
Nee dat heb ik niet geprobeerd, zou ook niet weten hoe dat moet, het is de
schermbeveiliging die meegeleverd wordt met Windows Vista.
Ik moet wel even melden dat het op dit moment wel redelijk werkt, af en toe
stopt hij gewoon maar geeft geen enkele melding. Dus ik kijk even hoe het
zich blijft houden voor ik SP1 opnieuw installeer.
Ik kan er toch ook voor kiezen SP1 niet te installeren of heb ik dat mis?
--
Teresa, Holland

"http://www.soluti.nl" wrote:

> [...]
> Uw professionele en toch voordelige goedkope website laten maken of
> ontwerpen met uniek webdesign, evt met CMS of online webwinkel.

Andre

Op Thu, 19 Jun 2008 03:29:02 -0700 schreef Teresa , :

>Ik kan er toch ook voor kiezen SP1 niet te installeren of heb ik dat mis?

Dat zou ik U zeker niet aanraden, je systeem zal niet 100% veilig zijn
zonder updates.
--
Groetjes
André (VB)

Re: Schermbeveiling foto's werkt niet meer
Teresa formulated the question :
> Ik kan er toch ook voor kiezen SP1 niet te installeren of heb ik dat
> mis?

Zou ik zeker niet aanraden. Service Pack 1 komt je systeemstabiliteit
en de veiligheid alleen maar ten goede.

Wat betreft je screensaver, staan er in de map die je ervoor gebruikt
soms *.avi bestanden?

Teresa

Re: Schermbeveiling foto's werkt niet meer
Ja dat kan wel kloppen. Ik heb net een heleboel bestanden uit 'Mijn
Afbeeldingen' overgezet naar een externe harde schijf, maar er staan nog
steeds .avi bestanden tussen diegene die ik wil laten afspelen.
Als ik die af wil spelen lukt dat ook niet eigenlijk. Nooit aan gedacht dat
het ermee te maken kan hebben. Ik wilde ze gebruiken om in te voegen in een
DVD met foto's (en dus ook met filmpjes) van een speciaal weekend, maar DVD
maker van Windows kan ze dan niet verwerken.
Tevens geeft het dan de melding 'xvidcore.dll not found'. Als ik dan op OK
klik opent Windows Media Player wel en hoor ik geluid maar het filmpje wordt
niet getoond, alleen een klein soort fotootje.
Ik moet op zoek naar een Codec denk ik, maar welke moet ik dan nemen?
Vast bedankt voor het antwoord, eigenlijk val ik zo van het een in het ander.
Groeten, Teresa
--
Teresa, Holland