venster grootte onthouden

Belinda

venster grootte onthouden
Als ik in Vista windows verkenner open dan is dat venster een beetje klein.
Ik vergroot het venster en sluit de verkenner af en open het weer.
Het venster is weer klein.
Hoe is in te stellen dat het venster geopend moet worden in de grootte
waarin is afgesloten.
bvd voor uitleg
Belinda

Jan Besar

Re: venster grootte onthouden
Op Fri, 13 Jun 2008 15:14:54 +0200, "Belinda"
<Belinda@ZONDERDIThomaco.demon.nl> schreef:

> [...]
>Het venster is weer klein.
>Hoe is in te stellen dat het venster geopend moet worden in de grootte

afsluiten met CTRL+SLUITEN(klikken op rode X)

--

Het weer in de Zaanstreek
www.ludekuize.nl(vernieuwde site)
Belinda

Re: venster grootte onthouden
Dat is het - bedankt voor de hulp

"Jan Besar" <opa@fastmail.fm> schreef in bericht

> afsluiten met CTRL+SLUITEN(klikken op rode X)
>
> --
>
> Het weer in de Zaanstreek
> www.ludekuize.nl(vernieuwde site)

Linea Recta

Re: venster grootte onthouden
"Jan Besar" <opa@fastmail.fm> schreef in bericht

> afsluiten met CTRL+SLUITEN(klikken op rode X)

Werkt die truc ook voor andere applicaties?

--
regards,

|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os

Jan Besar

Re: venster grootte onthouden

Probeer het eens!
--

Het weer in de Zaanstreek
www.ludekuize.nl(vernieuwde site)
Hans

Re: venster grootte onthouden
Je bent een HELD!

"Jan Besar" wrote:

> afsluiten met CTRL+SLUITEN(klikken op rode X)
>
> --
>
> Het weer in de Zaanstreek
> www.ludekuize.nl(vernieuwde site)

Jan Kol

"Jan Besar" wrote:

> afsluiten met CTRL+SLUITEN(klikken op rode X)

Ik heb dit al uit en ten treure geprobeerd maar het resultaat is dat het
venster nooit terugkomt zoals ik het in heb gesteld maar blijft wat die lui
van Microsoft hadden ingesteld. Wat nu?

Jan

Jan Kol schreef op 4-9-2008 13:25:

> Ik heb dit al uit en ten treure geprobeerd maar het resultaat is dat het
> venster nooit terugkomt zoals ik het in heb gesteld maar blijft wat die lui
> van Microsoft hadden ingesteld. Wat nu?

Controleren: ConfScherm - Mapopties - tab Weergave , vinkje staan voor
'De weergaveinstellingen voor elke map opslaan' ?

Zo ja, dan wil ook wel eens helpen:
http://www.vistabits.nl/mapinstellin..._onthouden.htm

Nico..

Re: venster grootte onthouden

news:21727$48bfd06d$5353d4bc$13359@cache100.multik abel.net...

> Controleren: ConfScherm - Mapopties - tab Weergave , vinkje staan voor 'De
> weergaveinstellingen voor elke map opslaan' ?
>
> Zo ja, dan wil ook wel eens helpen:
> http://www.vistabits.nl/mapinstellin..._onthouden.htm

Ennuh, Niet afsluiten met kruisje maar klikken op "Bestand" (Links
bovenaan) dan "Sluiten" kiezen terwijl je CONTROL ingedrukt houdt ?

Nico(2)

Jan Kol

Re: venster grootte onthouden
Dank voor de snelle reacties, maar helaas heb ik ook die opties een aantel
keren uitgeprobeerd. Daarom heb ik mij vraag nu hier maar eens gesteld. Ik
blijf prutsen tot het goed gaat en, als ik kan zien wat er nog niet goed was,
zal ik dat laten weten.

Jan