Een andere gebruiker inloggen lukt niet

Wil Panneman

Een andere gebruiker inloggen lukt niet
Als een gebruiker inlogt wat activiteiten uitvoerd en vervvolgens uitlogd
(maakt niet uit afmelden of andere gebruiker) dan lukt het niet een andere
gebruiker (of dezelfde) om in te loggen. Soms na heel veel muisklikkken en
andere toets combinatie lukt het soms. Vaak blijft alleen een restart nodig.
Heb een systeem herstel uitgevoerd tot een datum waarop dit probleem niet
bestond. Dit heeft niet mogen baten. Gebruik draadloos muis en toetstenbord.
Dacht dat de ontvanger verkeerd lag, maar als je eenmaal bent ingelogged dan
zijn er geen problememn met muis of toetsenbord. Bewegen van muis kan gewoon
tijdens inloggen en andere gebruiker (plaastje) selec**** gaat goed maar
inloggen (vragen om password) niet.
Wie kan mij op weg helpen.
Alvast bedankt voor de reactie
GJ.Oomens

Re: Een andere gebruiker inloggen lukt niet
On Thu, 12 Jun 2008 14:27:06 -0700, Wil Panneman
<WilPanneman@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>zijn er geen problememn met muis of toetsenbord. Bewegen van muis kan gewoon

Ander programma meedraaien dat in de weg zit? Virusscanner of iets
dergelijks?
--
Gérard
Wil Panneman

"GJ.Oomens" wrote:

> Ander programma meedraaien dat in de weg zit? Virusscanner of iets
> dergelijks?
> --
> Gérard

Ik kreeg mijn videocamera (5 jaar oud) niet te zien via firewire. Ook niet
via USB. Heb toen gekeken of de leverancier nog iets op de disk had staan.
heeft iets geinstalleerd. Dat was de reden om de systeem herstel uit te
voeren. Na een datum voor deze installatie. Verder is niets geinstalleerd dat
actief iets doet. Dus verwacht niet dat een programma in de weg zit. Weet ook
niet hoe ik dat kan controleren daar ik op dat moment niet ingelogged ben.
Wil Panneman
GJ.Oomens

Re: Een andere gebruiker inloggen lukt niet
On Sat, 14 Jun 2008 01:52:00 -0700, Wil Panneman
> [...]

>niet hoe ik dat kan controleren daar ik op dat moment niet ingelogged ben.

Door programma's die meedraaien tijdelijk uit te schakelen, niet op te
laten starten. Hulpje:
http://technet.microsoft.com/en-us/s.../bb963902.aspx
--
Gérard

On Sat, 14 Jun 2008 13:45:11 +0200, GJ.Oomens <gj.news@inter.nl.net>
wrote:

>Door programma's die meedraaien tijdelijk uit te schakelen, niet op te
>laten starten. Hulpje:
>http://technet.microsoft.com/en-us/s.../bb963902.aspx

En daarna uitloggen en inloggen te testen. Voor de duidelijkheid.
--
Gérard