legaal over illegaal?

Pierre Melser

legaal over illegaal?
Een "klant" heeft nu een legale upgrade dvd voor vista ultimate en die wil
ie nu installeren over zijn illegale vista ultimate heen; althans, dat wil
hij mij laten doen maar..oef..kan dat zonder verlies van data en hoe dan?

Pierre

Niemand leert meer dan waartoe hij bereid is.

Andre

Re: legaal over illegaal?
Op Thu, 12 Jun 2008 10:01:31 +0200 schreef Pierre Melser , :

> [...]
>hij mij laten doen maar..oef..kan dat zonder verlies van data en hoe dan?

Breng gewoon zijn legale key in zijn bestaande installatie en dat moet
ok zijn; eventueel de geinstalleerde crack verwijderen.

Tussen een Illegale en Legale versie is geen verschil hoor,
juist de activator moet verwijdert worden.
--
Groetjes
André (VB)
> [...]

>hij mij laten doen maar..oef..kan dat zonder verlies van data en hoe dan?

How to Uninstall and Remove Vista Crack

* Download VOATK Tools.
* Unpack the archive and run the “voatktoolsv.2.2_stand_alone.exe”
as administrator.
* Type “3? to select “Uninstall Vista Crack (Softmode1,
VistaLoader, VistaBoot, TimeStop and Paradox)” and then press Enter.
* If you’re prompted to disable UAC, type Y and press Enter. You
will need to reboot your PC and redo the process.

Lees de ganse text

http://www.mydigitallife.info/2007/0...h-voatk-tools/

En via Rechtsklik op deze computer , daar kan je de code wijzigen in
zijn legale code.
--
Groetjes
André (VB)
Pierre Melser

Re: legaal over illegaal?
Andre wrote:

> [...]
>
> http://www.mydigitallife.info/2007/0...h-voatk-tools/
>

> En via Rechtsklik op deze computer , daar kan je de code wijzigen in

mijn dank

pierre

Pierre Melser

Re: legaal over illegaal?
Andre wrote:

> [...]
>
> http://www.mydigitallife.info/2007/0...h-voatk-tools/
>

> En via Rechtsklik op deze computer , daar kan je de code wijzigen in

Als het maar goed gaat...de tool is aan het werk, zelf geeft die tool aan
dat het binnen 2 minuten gepiept moet zijn maar hij is al 10 minuten aan het
lopen ( in een cmd box)

pierre

Pierre Melser

Re: legaal over illegaal?
Pierre Melser wrote:

> Als het maar goed gaat...de tool is aan het werk, zelf geeft die tool
> aan dat het binnen 2 minuten gepiept moet zijn maar hij is al 10
> minuten aan het lopen ( in een cmd box)
>

> pierre

Neen, het gaat niet goed..na 30 minuten=draaide hij nog zonder zicht op een
keertje stoppen en er begeurde niks.
Ik heb gestopt dit progje, Andre, en toen de legale key ingevoerd. De
activatie volgde onmiddellijk daarna en ik zie verder niet dat er iets
veranderd is. De man had ook nog geen sp2 ontvangen van zijn ultimate vista;
ben benieuwd of het nu wel gaat gebeuren

Pierre

Andre

Re: legaal over illegaal?
Op Thu, 12 Jun 2008 21:34:14 +0200 schreef Pierre Melser , :

>Neen, het gaat niet goed..na 30 minuten=draaide hij nog zonder zicht op een
>keertje stoppen en er begeurde niks.

Tja, ik heb het natuurlijk ook nog niet getest, vond dit via google.

> [...]
>veranderd is. De man had ook nog geen sp2 ontvangen van zijn ultimate vista;
>ben benieuwd of het nu wel gaat gebeuren

SP1 is nog maar juist uit, dus sp2 zal je nog niet krijgen voor vista.
--
Groetjes
André (VB)
Indy

Re: legaal over illegaal?

"Pierre Melser" <dankjewel@iinvalid.xx> schreef in bericht
> [...]
>

> Pierre

> Niemand leert meer dan waartoe hij bereid is.

Het is niet exact het antwoord op jouw vraag,maar:
Waarom installeer je de upgrade niet in plaats van de illegale.
Bekijk eens Computer Totaal van deze maand.
Daar staat de hele procedure beschreven om een upgrade als een volledige
versie
te installeren.
En volgens hun zit er geen illegaal reukje aan !

Indy

Re: legaal over illegaal?
Indy submitted this idea :
> [...]

> volledige versie
> te installeren.
> En volgens hun zit er geen illegaal reukje aan !

Yep, klopt helemaal:
http://vistabits.nl/schone_installatie_upgrade_DVD.htm

> [...]

> volledige versie
> te installeren.
> En volgens hun zit er geen illegaal reukje aan !

Idd, ook ik heb dat gelezen; maar weet je een volledige nieuwe installatie
zou veel meer werk kosten omdat er nog veel andere zaken geïnstalleerd staan
en daar heb ik niet zo'n zin in; overigens heb ik het productnummer
veranderd, toen vroeg ie om activatie en dat liep in een zucht en voila, nu
moet het maar goed zijn

Pierre