Geen goede berichten kunnen ontvangen

The Patriot©

Geen goede berichten kunnen ontvangen
Ja, daar ben ik weer.
Ze moeten me wel hebben dit keer.
Als je in een mail op de afzender met je rechtermuisknop gaat staan en op
eigenschappen, dan zie je allemaal letters en cijfers.
Erg mooi natuurlijk om te zien waar alles vandaan komt.
In Outook 2003 ontvang ik alles wat met "HetNet" verstuurd is ook zo.
Dus géén plaatjes en een normaal bericht, nee alleen alle info die onder
eigenschappen staat.
En alleen van "HetNet". Alles andere gewoon zoals het hoort.
Ik zal wel weer wat fout doen, maar omdat ik dit nog nooit ben tegengekomen
hier mijn vraag.
Wie weet wat het zou kunnen zijn?
vriendelijke groeten,
Geert.

Re: Geen goede berichten kunnen ontvangen
The Patriot© brought next idea :
> [...]
> En alleen van "HetNet". Alles andere gewoon zoals het hoort.
> Ik zal wel weer wat fout doen, maar omdat ik dit nog nooit ben

Het lijkt erop dat het bij HetNet fout gaat met berichten in HTML?
Of gaat het ook fout met berichten in platte tekst?

Edward

Re: Geen goede berichten kunnen ontvangen

"The Patriot©" <FlyingDutchman-NO Spam-@zeelandnet.nl> schreef in bericht
> [...]
> En alleen van "HetNet". Alles andere gewoon zoals het hoort.
> Ik zal wel weer wat fout doen, maar omdat ik dit nog nooit ben

Ik neem aan dat je al gegoogled hebt? Dit zijn bekende problemen met HetNet,
de meest ellendige provider op deze planeet.

The Patriot©

Re: Geen goede berichten kunnen ontvangen

"Edward" <Eduard@email.com> schreef in bericht

> "The Patriot©" <FlyingDutchman-NO Spam-@zeelandnet.nl> schreef in bericht
>>

> Ik neem aan dat je al gegoogled hebt? Dit zijn bekende problemen met
> HetNet, de meest ellendige provider op deze planeet.

Ben ik even blij dat het aan HetNet ligt.
En wat je daarover zegt klopt wel.
ook op administratief opzicht is het daar een zootje.
Heb me een jaar gekost om van een abo af te komen.
Groetjes en bedankt,
Geert.