externe harddisk LaCie 1TB

Timo

externe harddisk LaCie 1TB
Heb onlangs de LaCie 1TB harddisk gekocht. Is plug & play app. 2,0 USB.
Echter Vista herkent hem niet. In App. beheer herkent Vista hem wel maar dan
wel met de foutmelding: dit programma is niet juist geconfigureerd code 1.

Of de melding bij het zoeken naar stuurprogramma's:
Er is tijdens de installatie van stuurprogramma een probleem opgetreden. Er
is een stuurprogramma voor het apparaat gevonden , maar er is een fout
opgetreden tijdens de poging het stuurprogramma te installeren. USB apparaat
voor massaopslag. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Welk bestand dat is zou ik niet weten, en ook via de supportpagina van LaCie
diverse mogelijkheden gekregen om het euvel te herstellen, maar ook LaCie
weet nu niet meer waar het aan kan liggen en verwijzen mij door naar
Microsoft.

Wie oh wie kan mij helpen.

Timo.
Johnny T

RE: externe harddisk LaCie 1TB

http://www.microsoft.com/netherlands...ardware.aspx#7

"Timo" wrote:

> [...]
> diverse mogelijkheden gekregen om het euvel te herstellen, maar ook LaCie
> weet nu niet meer waar het aan kan liggen en verwijzen mij door naar

Foutje ik bedoel
Start---Computer---C-schijf---en dan Windows en dus niet Program Files.
mijn excuus hiervoor
Orion

Re: externe harddisk LaCie 1TB

"Timo" <Timo@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> diverse mogelijkheden gekregen om het euvel te herstellen, maar ook LaCie
> weet nu niet meer waar het aan kan liggen en verwijzen mij door naar

Zou het kunnen zijn dat je hem op een usb hub hebt aangesloten ?
Zou ik niet doen, rechtstreeks in de PC pluggen is beter.

Cor

Jawade

Re: externe harddisk LaCie 1TB
In article <e00c5$484ecba6$5468cc08$625@textcache10.multikabe l.net>, Orion
<nieuwsgroepenlezer@quicknet.nl> says...
> "Timo" <Timo@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Zou het kunnen zijn dat je hem op een usb hub hebt aangesloten ?
> Zou ik niet doen, rechtstreeks in de PC pluggen is beter.

Mijn WD 500GB USB-Drive doet het prima op een hub zonder de hub-
voeding aangesloten.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. MBR-rebuilders in DiskEdit!
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/