window verkenner werkt niet meer

E.G

window verkenner werkt niet meer
Hallo
Sinds vandaag krijg ik de medeling: window verkenner werkt niet meer,
gegoogeld maar geen oplossing kunnen vinden. Het is waarschijnlijk na
instalatie van frameworks.

Systeem herstel gedaan maar hielp ook niet. Iemand een idee?

Groetjes EG

Re: window verkenner werkt niet meer
E.G used his keyboard to write :
> [...]
> instalatie van frameworks.
>
> Systeem herstel gedaan maar hielp ook niet. Iemand een idee?

Helpt dit:
http://vistabits.nl/windows_verkenne....exe_crash.htm

news:mn.43ba7d862029bef6.72151@wilgeenmail.invalid ...
> E.G used his keyboard to write :

> Helpt dit:
> http://vistabits.nl/windows_verkenne....exe_crash.htm

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

Had ik al gezien en gedaan maar hielp niet.
EG

Huib

Re: window verkenner werkt niet meer

"E.G" <ditniet@hethom.nl> schreef in bericht
news:3844e$484bf1e2$d9785ab6$27664@cache4.tilbu1.n b.home.nl...

> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> news:mn.43ba7d862029bef6.72151@wilgeenmail.invalid ...

> Had ik al gezien en gedaan maar hielp niet.
> EG

Hallo,
Komt wellicht op hetzelfde neer.
Kijk even via IE/Extra/ Invoegtoepassen beheren ...de boosdoener
uitschakelen....
Groeten

"Huib" <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]

> Hallo,
> Komt wellicht op hetzelfde neer.
> Kijk even via IE/Extra/ Invoegtoepassen beheren ...de boosdoener

Als ik nu wist wat de boosdoener was ?
Ondertussen een oplossing gevonden ergens in een forum.
---------------
1. Klik op Start
2. Klik op All Programs/Alle programma's
3. Klik op Accessories
4. Klik met rechts op Command Prompt/Opdrachtprompt
5. Klik op Run as Administrator
6. Klik op de Allow knop als je om toestemming gevraagd word
7. Typ of kopieŽr/plak dit in het opdrachtprompt venster:

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff

8. Druk op enter en als het goed is krijg je dan de melding:
Operation Completed Successfully
9. Herstart de computer en als het goed is draait explorer/verkenner dan
stabiel

--------------

Geen idee wat er nu uitgeschakelt is maar het werkt in ieder geval weer.

Bedankt Mamamegs en Huib

> [...]

> stabiel
>
> --------------
>
> Geen idee wat er nu uitgeschakelt is maar het werkt in ieder geval

Je hebt DEP uitgeschakeld:
http://vistabits.nl/DEP_uitzetten.htm

Jan Besar

Op Sun, 8 Jun 2008 22:05:33 +0200, "E.G" <ditniet@hethom.nl> schreef:

> [...]

>stabiel
>
>--------------
>
>Geen idee wat er nu uitgeschakelt is maar het werkt in ieder geval weer.

Bedankt voor de tip.
Helaas heeft dit ook niet het probleem opgelost bij mij.
Jan

news:mn.456c7d865555dad6.72151@wilgeenmail.invalid ...
> E.G used his keyboard to write :

>>> Groeten

> Je hebt DEP uitgeschakeld:
> http://vistabits.nl/DEP_uitzetten.htm

Ok, en hoe krijg ik dat weer ingeschakeld ?

bvd mvg EG

~PC-freak©~

Re: window verkenner werkt niet meer
Op Mon, 9 Jun 2008 09:34:11 +0200, schreef "E.G" <ditniet@hethom.nl> het
volgende.

>Ok, en hoe krijg ik dat weer ingeschakeld ?
>
>bvd mvg EG

Heb je die link wel bekeken?

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl

"~PC-freak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> Op Mon, 9 Jun 2008 09:34:11 +0200, schreef "E.G" <ditniet@hethom.nl> het
> volgende.

> Heb je die link wel bekeken?

Sorry, sorry, je was me net even voor, heb het gezien, had het bovenstaande
ergens anders vandaan waar alleen stond hoe het uit te schakelen.

Groetjes EG