HTML Help

Gus

HTML Help
Na veranderen van Windows XP naar Windows Vista werkt de Help-funktie (en
vervoegingen van werkwoorden) niet meer in mijn Nederlands - Frans van Van
Dale (Versie 2.0 van 2002). Ik krijg de melding "De Help- en informatie
pagina's kunnen niet getoond worden, omdat het Windows-programma HTML Help
niet is ge´nstalleerd".

Weet er daar soms iemand een oplossing voor ?
Alvast bedankt,
Gus

Johnny T

RE: HTML Help

"Gus" wrote:

> [...]
> niet is geïnstalleerd".
>
> Weet er daar soms iemand een oplossing voor ?

Gus

Re: HTML Help
"Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
newsCE01314-2F9F-4182-8BE1-DF8B4082835C@microsoft.com...

Bedankt voor je antwoord.
Er zijn daar twee updates voor Vista te downloaden :

Windows6.0-KB917607-x64.msu
Windows6.0-KB917607-x86.msu

Ik heb ze beide proberen installeren, en krijg bij alle twee dezelfde
foutmelding "de update is niet geschikt voor uw systeem".
Ik heb een Vista Home Premium, is dat geen 32-bit (maar er is daar geen
.......-x32.msu te vinden) ?

Wat nu ?
Gus

Andre

Re: HTML Help
Op Mon, 9 Jun 2008 02:43:21 +0200 schreef Gus , :

> [...]
>foutmelding "de update is niet geschikt voor uw systeem".
>Ik heb een Vista Home Premium, is dat geen 32-bit (maar er is daar geen

x64 = 64 bit
x86 = 32 bit
--
Groetjes
AndrÚ (VB)
Johnny T

Re: HTML Help

"Gus" wrote:

> [...]

> Wat nu ?
> Gus
>

> De 32 bits wordt bijna altijd aangeven als x86 en de 64 bits als x64

Folren

Re: HTML Help
Ik heb hetzelfde probleem o.a. bij de Spaans-Nederlandse woordenboeken ook
hier kan ik heen gebruik maken van de helpfiles. Ook heb ik geprobeerd het
bestand: KB917607 (x86.msu versie) te installeren maar krijg s****vast: "De
update is niet geschikte voor uw systeem".

Ik gebruik Windows Vista Ultimate (32bit).
Wat nu??

Alvast bedankt voor een advies.