Emails

Joop

Emails
Hallo ik gebruik Vista 64 SP1
Sinds ik gebruik maak van SP1 heb ik met emails die binnen komen een vreemd
probleem.
Wil ik nou een email in één van mijn mappen zetten om te bewaren, dan is die
plotseling verdwenen.
Wie kan zeggen waar dit aanlegd, en wat voor oplossing.
Zonder SP1 heb ik nooit geen problemen ondervonden.

M.v.g. Joop

Re: Emails
Joop used his keyboard to write :
> [...]
> plotseling verdwenen.
> Wie kan zeggen waar dit aanlegd, en wat voor oplossing.
> Zonder SP1 heb ik nooit geen problemen ondervonden.

Heb je al gekeken welke weergave er is toegepast op die mappen?

GJ.Oomens

Re: Emails
On Sat, 7 Jun 2008 14:03:10 +0200, "Joop" <joop.vonk@gmail.com> wrote:

> [...]
>plotseling verdwenen.
>Wie kan zeggen waar dit aanlegd, en wat voor oplossing.
>Zonder SP1 heb ik nooit geen problemen ondervonden.

Staat de weergave van die map wel op 'alle berichten weergeven'?
--
Gérard
Joop

Re: Emails
Bedankt, maar waar kan ik dat nakijken en veranderen.
(Heb je al gekeken welke weergave er is toegepast op die mappen?)

Bdankt Joop

news:mn.3b527d8678736f6d.72151@wilgeenmail.invalid ...
> Joop used his keyboard to write :

> Heb je al gekeken welke weergave er is toegepast op die mappen?

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

GJ.Oomens

Re: Emails
On Sat, 7 Jun 2008 19:53:35 +0200, "Joop" <joop.vonk@gmail.com> wrote:

>Bedankt, maar waar kan ik dat nakijken en veranderen.
>(Heb je al gekeken welke weergave er is toegepast op die mappen?)

Beeld -> huidige weergave.....
http://windowshelp.microsoft.com/Win...028f41043.mspx
--
Gérard
Joop

Re: Emails
Bedankt hoor, maar alles stond al goed.
Ik ga even naar die link kijken, misschien zie ik daar nog wat.

Joop

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Beeld -> huidige weergave.....
> http://windowshelp.microsoft.com/Win...028f41043.mspx
> --
> Gérard

GJ.Oomens

Re: Emails
On Sun, 8 Jun 2008 08:35:29 +0200, "Joop" <joop.vonk@gmail.com> wrote:

>Bedankt hoor, maar alles stond al goed.
>Ik ga even naar die link kijken, misschien zie ik daar nog wat.

Je hebt wel de juiste map geselecteerd? Heb het even getest, maar ik
kan berichten gewoon verplaatsen zonder dat ze verdwijnen. (Ook Vista
64 met SP1) Of heb je nog andere programma's meedraaien die iets met
Windows Mail doen?
--
Gérard
Joop

Re: Emails
Hallo Gérard

Nee ik kan ook alles veranderen over ver plaatsen.
Maar zodra ik een email in één van de mappen plaatst dan is die weg.
Dat is zo vreemd, ik heb het ook nooit gehad.

> [...]
> kan berichten gewoon verplaatsen zonder dat ze verdwijnen. (Ook Vista
> 64 met SP1) Of heb je nog andere programma's meedraaien die iets met

GJ.Oomens

Re: Emails
On Sun, 8 Jun 2008 14:08:12 +0200, "Joop" <joop.vonk@gmail.com> wrote:

>Nee ik kan ook alles veranderen over ver plaatsen.
>Maar zodra ik een email in één van de mappen plaatst dan is die weg.
>Dat is zo vreemd, ik heb het ook nooit gehad.

Geen andere programma's meedraaien die iets met de mail doen? Zo ja
tijdelijk uitschakelen om te kijken of dat uitmaakt

Map een keer leegmaken, verwijdren, nieuwe map aanmaken en daar naar
toe verplaatsen. Lukt dat wel?

Anders wellicht een totaal nieuw archief aanmaken:
http://www.tech-recipes.com/rx/2270/...n_windows_mail

Of dit proberen:
http://www.oehelp.com/WMUtil/Default.aspx
--