Upgrade van Vista Home Premium naar Ultimate.

Anton

Upgrade van Vista Home Premium naar Ultimate.
Ik heb een upgrade DVD aangeschaft om van Vista Home Premium naar Ultimate
over te stappen. Na begin van de installatie vanuit de Windows Verkenner (de
pc opstarten vanaf DVD lukt niet ondanks dat opstarten vanaf CDROM bovenaan
in de BIOS staat) krijg ik de melding: "Upgrade uitvoeren niet mogelijk. Wel
aangepaste installatie; bestanden, instellingen en programma's blijven niet
behouden. Upgrades zijn uitgeschakeld. Ga naar een versie van Windows die
nieuwer is dan de versie die momenteel wordt gebruikt".
Ik wil de bestanden e.d. wél behouden. Wie kan mij helpen?
Met dank. Anton.

Re: Upgrade van Vista Home Premium naar Ultimate.
Anton pretended :
> [...]
> nieuwer is dan de versie die momenteel wordt gebruikt".
> Ik wil de bestanden e.d. wél behouden. Wie kan mij helpen?

Heb je SP1 geínstalleerd?

news:mn.35117d86f5de0b48.72151@wilgeenmail.invalid ...
> Anton pretended :

> Heb je SP1 geínstalleerd?

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

Kort geleden heb ik Home Premium opnieuw op de plaat gezet. SP1 is ook
geïnstalleerd, na de bekende problemen overigens.
Anton.

Leen

Re: Upgrade van Vista Home Premium naar Ultimate.
De upgrade DVD is niet met SP1 vermoed ik. Dus eerst SP1 van de Home Premium
afhalen en dan de upgrade doen. En daarna weer naar windows update om de SP1
etc te installeren.

"Anton" <anton@xyz.nl> wrote in message news:48499538_4@news4us.nl...

> [...]

> Kort geleden heb ik Home Premium opnieuw op de plaat gezet. SP1 is ook
> geïnstalleerd, na de bekende problemen overigens.

Wat voor bekende problemen dan?
Ik had nul komma nul problemen!

--
Mvrg!

Anton

Re: Upgrade van Vista Home Premium naar Ultimate. - opgelost.
<knip>

Hartelijk dank, Leen, jouw antwoord was het juiste.
Anton.