SP1 installatie mogelijk of niet?

Ecke

SP1 installatie mogelijk of niet?
goedemorgen,
ik heb automatisch updates downloaden aanstaan, maar ik heb nog geen update
van SP1 gekregen.
Kan dat samenhangen met het feit dat ik andere updates
KB942624: Beveiligingsupdate voor Windows Vista Foutdetails: Code 800706BE

en KB938371: Update voor Windows Vista -Foutdetails: Code 8024000B
(Installeer deze update zodat toekomstige updates op alle versies van
Windows Vista kunnen worden geïnstalleerd. Deze update kan zijn vereist
voordat geselecteerde toekomstige updates kunnen worden geïnstalleerd.
Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw
opstarten. Deze update kan na installatie niet worden verwijderd.)

niet geinstalleerd krijg?

Als dat zo is, wat moet ik dan in hemelsnaam doen, ik krijg die updates echt
niet geinstalleerd.

Heel graag hulp, Ecke

Re: SP1 installatie mogelijk of niet?
Ecke used his keyboard to write :
> [...]
> niet worden verwijderd.)
>
> niet geinstalleerd krijg?
>
> Als dat zo is, wat moet ik dan in hemelsnaam doen, ik krijg die

Probeer ze eens handmatig te installeren:
KB938371:
http://www.microsoft.com/downloads/d...d-81029bec7d76

KB942624:
http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=nl

Als dit wel lukt, herstart de PC en start Windows Update opnieuw om te
kijken of SP1 nu wel aangeboden wordt.

Detmer

Re: SP1 installatie mogelijk of niet?

news:mn.32ab7d86b5c7e9d7.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=nl
>
> Als dit wel lukt, herstart de PC en start Windows Update opnieuw om te

Bij mij is SP1 ook nog niet automatisch aangeboden. KB 942624 is op mijn
systeem ook niet genstalleerd. Toen ik probeerde kwam er een melding dat
dat op mijn systeem (Vista Ultimate 32 bit) niet nodig was.
Ik neem aan da SP1 vanzelf nog een keertje komt.

Detmer