foutmelding

Wilko Kerssies

foutmelding
Als ik mijn PC opstart krijg ik namelijk drie fotmeldingen te zien
namelijk..

Er is een fout opgetreden tijdens het ladenvan
C:\users\wilko\AppData\Local\Temp\eFwWPhGw.dll + hvqtffde.dll en
urgRLbcA.dll
Kan opgegeven module niet vinden.

Mijn vraag is wat is het en hoe kan ik het verhelpen.

Wilko
Hans Schuts

Re: foutmelding
Op Thu, 5 Jun 2008 09:47:07 +0200, "Wilko Kerssies"
<wilko@sigmaris.com> schreef:

> [...]
>urgRLbcA.dll
>Kan opgegeven module niet vinden.
>

>Mijn vraag is wat is het en hoe kan ik het verhelpen.

In ieder geval niet door verkeerde info door te geven. Van geen van
beide modules is via Google iets te vinden, dus ik betwijfel of je de
melding wel correct weergeeft. En verder is geduld een schone zaak en
krijg je echt niet eerder hulp als je elk kwartier opnieuw hetzelfde
probleem meldt.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Jo Engelen

Re: foutmelding
Een mogelijkheid : download en installeer het programma : Autoruns.
Hiermee kan je zien wat er allemaal opgestart wordt en kun je aanvinken wat
NIET opgestart hoeft te worden.
(Aangezien ik eenzelfde probleem had en het op deze manier heb verholpen,
durf ik deze tip te geven.)
Jo

"Wilko Kerssies" <wilko@sigmaris.com> schreef in bericht
> [...]
> urgRLbcA.dll
> Kan opgegeven module niet vinden.
>

> Mijn vraag is wat is het en hoe kan ik het verhelpen.

Peter B

Re: foutmelding
"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> [...]
> melding wel correct weergeeft. En verder is geduld een schone zaak en
> krijg je echt niet eerder hulp als je elk kwartier opnieuw hetzelfde

Beste Hans Schuts,

Waaruit blijkt dat hij verkeerde info over zijn probleem zou geven?
Omdat er in Google niets over te vinden is, ik heb god ingetikt en er is
veel over dat onderwerp te vinden maar is dat nu echte de waarheid..?

Op de website van Hans schuts staat dat er foto's en filmpjes op staan
immers zo schrijft Hans zelf

"Het doel van mijn homepage is om informatie en tips door te spelen die ik
in de loop van de tijd verzamel. Verder probeer ik een indruk te geven van
het vrijwilligerswerk en van de gebieden waar dat gedaan wordt. Daarnaast
zijn er foto's en filmpjes te vinden die ik in de loop van de tijd maak."

Ik heb er naar gezogt maar niet kunnen vinden van wat Hans schrijft in
voorenstaande quote, wijzig deze tekst of zet inderdaat foto's en filmpjes
op je verder sobere website.

Dus Hans als je een oplossing weet geef dan deze graag door an hen welke
daarom vragen maar onthoud je van commentaar alzijnde een schoolmeester
welke altijd de baas wil spelen ook al is hij dat niet omdat ook hij niet
altijd gelijk heeft...!!

Groetjes Peter

QPC

> [...]

> melding wel correct weergeeft. En verder is geduld een schone zaak en
> krijg je echt niet eerder hulp als je elk kwartier opnieuw hetzelfde

Omdat JIJ het niet kan vinden, wil dat niet me**** zeggen dat de TS
verkeerde informatie geeft.....
In tegendeel, dit zegt VEEL MEER over jou dan over de TS......

Voor de topic starter:

Dit zijn sporen van spyware of adware.
Doe eerst eens een goede scan met een goed antivirus en antispyware
programma.
Als de meldingen daarna nog niet weg zijn, ga naar start, uitvoeren en tik
daar msconfig
Onder het tabblad 'opstarten' haal je dan de vinkjes weg bij de regels waar
de genoemde dll-bestanden staan.
Opnieuw opstarten en het zou weg moeten zijn.

Het belangrijkste: EERST een volledige scan doen met een GOEDE virusscanner
en een (of twee) goed antispyware programma. DAAR is het probleem namelijk
mee begonnen!!!!!

Hans Schuts

Re: foutmelding
Op Thu, 5 Jun 2008 11:31:23 +0200, "Peter B"
<peter.bijnsdorp1@chello.nl> schreef:

>Waaruit blijkt dat hij verkeerde info over zijn probleem zou geven?

Waaruit blijkt dat ik dat beweer? Ik spreek alleen een vermoeden uit.
Aangezien ik copy and past gebruik om de info van OP aan Google op te
geven, lijkt mij mijn vermoeden niet helemaal ongegrond.

>Omdat er in Google niets over te vinden is, ik heb god ingetikt en er is
>veel over dat onderwerp te vinden maar is dat nu echte de waarheid..?

bla bla bla... Je zit in de verkeerde nieuwsgroep voor dit soort
gezemel.
--

Hans Schuts
Hans Schuts

Re: foutmelding
Op Thu, 5 Jun 2008 13:40:24 +0200, "QPC" <thvk@xs4all.nl> schreef:

>Omdat JIJ het niet kan vinden, wil dat niet me**** zeggen dat de TS
>verkeerde informatie geeft.....
>In tegendeel, dit zegt VEEL MEER over jou dan over de TS......

Misschien moet je eens beter leren lezen of in ieder geval begrijpend
leren lezen. Ik schreef niet dat IK niets kon vinden, ik schreef dat
ik via GOOGLE niets kon vinden, dus eigenlijk dat Google niets kan
vinden. Maar je hebt gelijk, jouw commentaar zegt inderaad heel veel
over jou.

> [...]

>Ik heb er naar gezogt maar niet kunnen vinden van wat Hans schrijft in
>voorenstaande quote, wijzig deze tekst of zet inderdaat foto's en filmpjes

Leer jij eerst eens beter zoeken of gebruik een betere webbrowser voor
je met die soort onterechte kritiek komt. Het materiaal staat er wel
degelijk, alleen jij hebt blijkbaar uitwerpsel in je ogen.
--

Hans Schuts
Edward

Re: foutmelding

> [...]
> urgRLbcA.dll
> Kan opgegeven module niet vinden.
>

> Mijn vraag is wat is het en hoe kan ik het verhelpen.

Doe nu gewoon eens een volledige scan met Windows Defender (staan Defender
en Firewall trouwens wel ingeschakeld? - zie Beveiligingscentrum), als
laatste zeker een anti-virus scan uitvoeren!

> [...]
> je met die soort onterechte kritiek komt. Het materiaal staat er wel
> degelijk, alleen jij hebt blijkbaar uitwerpsel in je ogen.

..... De hele wereld heeft weer eens ongelijk, behalve Hans (s)C(h)UT......

Ook ik zal wel uitwerpselen in mijn ogen hebben en een slechte webbrowser
hebben, maar ook ik kan de foto's en filmpjes niet vinden op die vreselijk
lelijke en vooral kinderlijk gemaakte pagina.....