CCleaner instellingen?

Huib

CCleaner instellingen?
Hallo,
Ik ben tevreden van dit programma.
Bestaat er ergens informatie wat de optimale instellingen zijn zonder echt
functionaliteit te verliezen.
Ik probeer dit te laten zien via een bijlage doch de news-server van mijn
provider laat dit niet toe (terecht volgens Gérard).

Groeten
Huib

Re: CCleaner instellingen?
Huib has brought this to us :
> Bestaat er ergens informatie wat de optimale instellingen zijn zonder
> echt functionaliteit te verliezen.

Ja, niet gebruiken als Register cleaner. De omvang van het Register is
zodanig klein dat je er niets mee opschiet qua snelheid van laden...

Mark Veldhuis

Re: CCleaner instellingen?
> Huib has brought this to us :

> Ja, niet gebruiken als Register cleaner. De omvang van het Register is
> zodanig klein dat je er niets mee opschiet qua snelheid van laden...

Blijft over het "cleaner" gedeelte, voor het opruimen van je temporary
(internet) files, enz. En dan is het aan de gebruikter te bepalen wat
de instellingen zijn, dus wat hij/zij weg wil gooien. Ikzelf laat bijv.
de cookies van Firefox ongemoeid...
Optimale instellingen bestaan dus niet, het is maar net wat je wilt met
het programma.

Mark Veldhuis.

GJ.Oomens

Re: CCleaner instellingen?

http://www.jahewi.nl/ccleaner/setup/setup.html

--
Gérard
PauL

Re: CCleaner instellingen?

"Mark Veldhuis" <me@privacy.invalid> schreef in bericht
> [...]

Als je toch iets wilt 'cleanen' is hij juist wel goed om te gebruiken
daar je middels een R-klik + regedit (manueel) ziet wat je doet.

> [...]
> gooien. Ikzelf laat bijv. de cookies van Firefox ongemoeid...

Ook voor cookies is ie goed omdat je onder opties -> cookies,
kan instellen dewelke je absoluut wilt behouden.

Huib

Re: CCleaner instellingen?

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> http://www.jahewi.nl/ccleaner/setup/setup.html
>
> --
> Gérard

Bedankt Gérard,
Dit waar ik naar zocht.
Het belangrijkste (scanning & clearing issues) is niet toegankelijk,
hopelijk slechts tijdelijk.

Groeten
Huib

> [...]

> Ook voor cookies is ie goed omdat je onder opties -> cookies,
> kan instellen dewelke je absoluut wilt behouden.

Dat is natuurlijk zo. Maar ik beheer de cookies in FF zelf (met een
extensie), en zonder de optie in Ccleaner uit te vinken zou ik die dan
alsnog kwijt zijn.
Was ook slechts een voorbeeldje om te laten zien dat het per gebruiker
kan verschillen wat je wel en niet weg wilt gooien in Ccleaner, en dat
optimale instellingen dus eigenlijk niet bestaan.

Mark Veldhuis.