rechts klikken met muistoest

Jan Besar

rechts klikken met muistoest
Ik draai onder Windows Vista Home premium+SP1.
Sinds enkele dagen herstart Windows verkenner als ik met de rechter
muistoets op een Icon in het buroblad klik.
Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?
Vr gr
Jan

Re: rechts klikken met muistoest
Jan Besar laid this down on his screen :
> [...]
> muistoets op een Icon in het buroblad klik.
> Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?

Heb je dit al gezien?
http://vistabits.nl/windows_verkenne....exe_crash.htm

Jan Besar

Re: rechts klikken met muistoest
Op Wed, 04 Jun 2008 19:06:52 +0200, Mamamegs [MS MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef:

>Jan Besar laid this down on his screen :

>Heb je dit al gezien?
>http://vistabits.nl/windows_verkenne....exe_crash.htm

Ja en het programma gebruikt, maar nog geen verbetering ondanks het
uitschakelen van alle rose gekleurde apps.
Jan
Jan Besar

> [...]
Op Wed, 04 Jun 2008 19:06:52 +0200, Mamamegs [MS MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef:

>Jan Besar laid this down on his screen :

Ondanks de tip van mamamegs nog geen oplossing voor mijn prrobleem
kunnen vinden.
Is er wellicht nog iemand die de gouden tip heeft?
Alvast bedankt.
Jan
GJ.Oomens

On Fri, 06 Jun 2008 15:46:49 +0200, Jan Besar <opa@fastmail.fm> wrote:

>Ondanks de tip van mamamegs nog geen oplossing voor mijn prrobleem
>kunnen vinden.
>Is er wellicht nog iemand die de gouden tip heeft?
>Alvast bedankt.

Is het ook zo in veilige modus met netwerkondersteuning? Verder
eventueel kijken met autoruns wat er zoal mee opstart en draait:
http://technet.microsoft.com/en-us/s.../bb963902.aspx

Wellicht kun je zo wat testen met niet op laten starten van
apllicaties om te kijken of dat uitmaakt.
--
Gérard
Jan Besar

Re: rechts klikken met muistoest
Op Fri, 06 Jun 2008 18:41:24 +0200, GJ.Oomens <gj.news@inter.nl.net>
schreef:

> [...]
>
>Wellicht kun je zo wat testen met niet op laten starten van
>apllicaties om te kijken of dat uitmaakt.

Bedankt voor de tips. Ga er mee aan de slag.
Jan
Jan Besar

Re: rechts klikken met muistoest
Op Wed, 04 Jun 2008 19:00:02 +0200, Jan Besar <opa@fastmail.fm>
schreef:

> [...]
>muistoets op een Icon in het buroblad klik.
>Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?

Vanmorgen een update van Microsoft ontvangen en ziedaar...............
Het euvel is verholpen!
--

Het weer in de Zaanstreek
www.ludekuize.nl(vernieuwde site)

Re: rechts klikken met muistoest
Jan Besar formulated the question :

> Vanmorgen een update van Microsoft ontvangen en
> ziedaar............... Het euvel is verholpen!

Beste Jan,
Zou je mij die update willen mailen? Of anders het KB nummer?

mamamegsATvistabitsPUNTnl