dynamic IP

dwarfke

dynamic IP
Ik heb vandaag een nieuwe update geinstalleerd om 10:15 van windows vista. IK
start nadien mijn pc op en nu wil de modem mij geen IP meer toewijzen
waardoor ik dus niet op het internet kan.
Nu heb ik al geprobeerd dan maar naar een vorig herstelpunt te gaan zodat
deze update ongedaan zou zijn maar elk herstelpunt dat ik kies lukt niet.
De update desinstalleren kan ik ook niet want deze staat niet onder de lijst
van de updates die ik kan verwijderen. Als ik op de update zelf klik staat er
inderdaad wel op dat ik deze niet kan verwijderen na installatie.
Hoe los ik dit probleem op?
Jawade

Re: dynamic IP
In article <8392C9EB-CE5B-4217-90DE-BDC1D16EC6F3@microsoft.com>, =?Utf-8?B?ZHdhcmZrZQ==?=
<dwarfke@discussions.microsoft.com> says...
> [...]
> van de updates die ik kan verwijderen. Als ik op de update zelf klik staat er
> inderdaad wel op dat ik deze niet kan verwijderen na installatie.

Ik dacht dat dat ging door je modem een tijdje stroomloos te zetten.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. MBR-rebuilders in DiskEdit!
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/
Edward

Re: dynamic IP

"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
news:MPG.22b0e0b2e985caf998989d@news.microsoft.com ...
> In article <8392C9EB-CE5B-4217-90DE-BDC1D16EC6F3@microsoft.com>,
> =?Utf-8?B?ZHdhcmZrZQ==?=
> <dwarfke@discussions.microsoft.com> says...

> Ik dacht dat dat ging door je modem een tijdje stroomloos te zetten.

inderdaad, even uit- en weer aanzetten (dus niet standby maar stekker er
uit)

dwarfke

Re: dynamic IP
Dit werkt dus niet het probleem blijft bestaan. Het netwerkcentrum zegt nu
ook steeds dat het een openbaar netwerk is ipv particulier zoals het voordien
was.
IK heb wel nog wat verder opgezocht en de update die ik dus op die dag heb
geinstalleerd is er een voor windows defender. Ik heb nu ook al mijn
herstelpunten proberen gebruiken en telkens krijg ik dezelfde melding dat het
herstellen naar dit punt niet is gelukt.
Ik weet niet of vista misschien nog een andere manier voorziet om terug
opnieuw te beginnen? Ik zou graag een format ofzo doen maar dit is ook niet
mogelijk omdat acer geen CD/DVD heeft bijgeleverd met het besturingssysteem
waardoor ik dit dus niet kan herinstalleren. Alle hulp is terug welkom

"Edward" wrote:

> "Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
> news:MPG.22b0e0b2e985caf998989d@news.microsoft.com ...

> inderdaad, even uit- en weer aanzetten (dus niet standby maar stekker er
> uit)

Floyd

Re: dynamic IP
Ik denk ook dat je hier niet in Vista, maar in het modem moet gaan zoeken.
Dat is immers het apparaat dat de ip-adressen uitgeeft.

"dwarfke" <dwarfke@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> er
> inderdaad wel op dat ik deze niet kan verwijderen na installatie.

huibover

Re: dynamic IP
> [...]
> er
> inderdaad wel op dat ik deze niet kan verwijderen na installatie.

Opnieuw de installatie-cd van het modem er op los laten.

--
m.vr.gr.,

--
m.vr.gr.,

huibover

Jawade

Re: dynamic IP
In article <2ED42681-5384-4C56-AD82-95662F30A0FA@microsoft.com>, =?Utf-8?B?ZHdhcmZrZQ==?=
> [...]
> waardoor ik dit dus niet kan herinstalleren. Alle hulp is terug welkom

Je kunt eerst nog proberen modem en router wat langer stroomloos
te zetten, een half uur of zo.
Als je opnieuw wilt installeren, probeer dan een Windows-CD van
hetzelfde type te lenen (of downloaden) en te branden. Die kun
je gewoon gebruiken met je eigen productcode.