geen geluid

ms

geen geluid
Ik weet niet of het onder het juiste topic staat maar ik heb een klein
probleem. Ik hoor geen geluid meer uit mijn computer. Ik heb 2 boxjes op mijn
computer aangesloten en er kwam altijd geluid uit maar sinds kort niet meer
(ook als ik ze loskoppel hoor ik niks, de boxjes zijn niet kapot). Ik weet
niet waar het door komt. Alles lijkt wel te werken als ik op testknoppen klik
dan zie ik op het beeldscherm wel dat er geluid wordt afgepeeld maar ik hoor
niks.
Ik heb een Realtek High Definition Audio geluidkaart en ik heb een logitech
wireless dj welke is aangesloten op mijn stereo. Het aparte is dat die wel
werkt (in combi met itunes). Ik speel dan itunes via mn stereo af. Maar als
ik bv een spel speel of itunes via mn computerboxen afspeel dan krijg ik geen
geluid. Iemand een idee.
Edward

Re: geen geluid

"ms" <ms@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> als
> ik bv een spel speel of itunes via mn computerboxen afspeel dan krijg ik

Wellicht ten overvloede:
Volume mixer alles aan?
Realtek >Audioapparaten >luidsprekers ingeschakeld?
etc.

Floyd

Re: geen geluid
Ik heb een zelfde probleempje. Standaard wordt mijn Realtek HD Audio
geluidskaart uitgeschakeld. Maar als ik in het Realtek HD Audio
configuratiescherm (openen door dubbelklikken op het rood/oranje
luidsprekertje in de system tray) op het tabblad 'Luidsprekers' klik op het
gele mapje (onderaan, rechts naast het woordje 'Analoog'), en vervolgens
kies voor 'Detectie aansluiting voorpaneel uitschakelen', dan werkt alles
weer.

> [...]
> als
> ik bv een spel speel of itunes via mn computerboxen afspeel dan krijg ik

QPC

> [...]

> als
> ik bv een spel speel of itunes via mn computerboxen afspeel dan krijg ik

Ga eens via het configuratiesscherm naar 'geluid' en kijk eens of daar de
juiste speakers zijn geslecteerd.