outlook 2007 NL versie

El Patriota©

outlook 2007 NL versie
Hallo,
ik heb een proefversie van office 2007 nl student op de laptop staan.
Daar staat geen outlook op.
Weet iemand waar ik een proefversie in het Nederlands hiervan kan
downloaden?
Op voorhand bedankt,
Geert.

Re: outlook 2007 NL versie
El Patriota© submitted this idea :
> [...]
> Daar staat geen outlook op.
> Weet iemand waar ik een proefversie in het Nederlands hiervan kan

Je kunt de probeerversie van Office 2007 standard downloaden, daar zit
Outlook in. Dan kun je die 60 dagen proberen. Maar, helaas alleen in
het engels of in het spaans... :-(
http://us7.trymicrosoftoffice.com/pr... culture=en-US

Leen

Re: outlook 2007 NL versie
http://trial.trymicrosoftoffice.com/...?culture=nl-nl

Als je alleen Outlook 2007 wilt proberen, kies er dan voor om alleen Outlook
2007 te installeren.

"El Patriota©" <TodoPorLaPatria-NoSpam-@zeelandnet.nl> wrote in message
> [...]
> Daar staat geen outlook op.
> Weet iemand waar ik een proefversie in het Nederlands hiervan kan

El Patriota©

Re: outlook 2007 NL versie

news:mn.1b067d86c9feabe4.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> Je kunt de probeerversie van Office 2007 standard downloaden, daar zit
> Outlook in. Dan kun je die 60 dagen proberen. Maar, helaas alleen in het

Bedankt voor de info.
Geert.

El Patriota©

Re: outlook 2007 NL versie

"Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com> schreef in bericht
> http://trial.trymicrosoftoffice.com/...?culture=nl-nl
>
> Als je alleen Outlook 2007 wilt proberen, kies er dan voor om alleen
> [...]

Bedankt voor de link.
Ik krijg het echter niet voor elkaar outlook te installeren.
Krijg elke keer de foutmelding "1406".
Alle andere pgm's geen probleem, alleen outlook niet.
Had daar al eerder last van gehad met de pro versie en een nieuwe install
gedaan.
Dus nu ook, op een totaal nieuwe installatie dezelfde foutmelding.
Volgens mijn bescheiden mening ligt het aan servicepack 1 of een andere
update, want voordien was alles oké!
Dan voorlopig maar geen outlook.
Groetjes,
Geert.

Ko

Re: outlook 2007 NL versie
"El Patriota©" <TodoPorLaPatria-NoSpam-@zeelandnet.nl> schreef in bericht

> [...]

> Dus nu ook, op een totaal nieuwe installatie dezelfde foutmelding.
> Volgens mijn bescheiden mening ligt het aan servicepack 1 of een andere

Dat is een standaard rechten probleem. De registry sleutel mag niet
geschreven worden omdat er omvoldoende rechten zijn op dat ogenblik.
Probeer de installatie eens te starten met een rechtermuisklik en "Uitvoeren
als administrator" dit heeft al veel vaker geholpen .
Ko

El Patriota©

Re: outlook 2007 NL versie

"Ko" <ko@nospam.com> schreef in bericht
> [...]

> Probeer de installatie eens te starten met een rechtermuisklik en
> "Uitvoeren als administrator" dit heeft al veel vaker geholpen .

Hallo Ko,
daar had ik ook gelijk aan gedacht, maar zelfs dat mocht niet baten.
Groetjes ,
Geert.

GJ.Oomens

Re: outlook 2007 NL versie
On Wed, 4 Jun 2008 13:45:17 +0200, El Patriota©

>Hallo Ko,
>daar had ik ook gelijk aan gedacht, maar zelfs dat mocht niet baten.
>Groetjes ,
>Geert.

En heb je ook de rechten van de betreffende sleutel proberen aan te
passen in het register?
http://www.vistax64.com/tutorials/67...ship-file.html
--
Gérard
Ko

Re: outlook 2007 NL versie

> Hallo Ko,
> daar had ik ook gelijk aan gedacht, maar zelfs dat mocht niet baten.
> Groetjes ,
> Geert.

En als je de huidige Studenten versie verwijderd, herstart en dan opnieuw de
installatie opstarten?

Of een andere downloaden om uit te proberen?:

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> En heb je ook de rechten van de betreffende sleutel proberen aan te
> [...]

Hallo Gérard,
bedankt voor de info.
Mijn technisch Engels is niet van dien aard dat ik dit allemaal snap.
Het feit blijft dat ik nooit problemen heb gehad en ná service pack 1 wél!
Alles gaat prima met office alleen outlook laat zich niet installeren ná de
foutmelding.
Nu zit ik niet speciaal te wachten op outlook, maar het zit erbij dus moet
het gewoon werken.
Ik denk dat ik eerdaags weer een nieuwe installatie ga doen (even de twee
herstel dvd's erin) en outlook ga installeren voordat ik servicepack 1
installeer.
Je hoort tzt dus van me of het gelukt is.
Groetjes,
Geert.