email groepgelinkt naar outlook express....

torenstra

email groepgelinkt naar outlook express....
hallo... als ik een nieuwe emailgroep wil aanmaken in windows mail, wordt ik
na een paar handelingen automatisch doorgelinkt naar outlook express... daar
heb ik geen zin in...is er een methode om gewoon in Mail een emailgroep aan
te maken..? de help knop helpt niet echt, bij dit probleempje
hartelijk dank voor uw reactie

Indy

Re: email groepgelinkt naar outlook express....

"torenstra" <wtor@kabelfoon.nl> schreef in bericht
> [...]
> daar heb ik geen zin in...is er een methode om gewoon in Mail een
> emailgroep aan te maken..? de help knop helpt niet echt, bij dit

Misschien niet direct een antwoord wat je welgevallig is waarschijnlijk.
Zo heb ik het gedaan...:-)
Op het bureaublad heb ik een map gemaakt met de naam "Contacten".
In deze map staan allemaal mailto: snelkoppelingen van de personen waar ik
contact mee heb.
Maar..Deze mailtokoppelingen waren eerst gekoppeld aan Outlook.
Die koppelingen kan ik nu gebruiken door Win Mail door deze als mijn
standaard e-mailprogramma in te stellen.
Niks geen ingewikkeld gedoe.

Indy

GJ.Oomens

Re: email groepgelinkt naar outlook express....
On Sun, 1 Jun 2008 19:32:54 +0200, "torenstra" <wtor@kabelfoon.nl>
wrote:

> [...]
>heb ik geen zin in...is er een methode om gewoon in Mail een emailgroep aan
>te maken..? de help knop helpt niet echt, bij dit probleempje

Outlook Express kun je niet installaren onder Vista, dus je bedoelt
Outlook? Zorgen dat Windows Mail je standaard postprogramma is onder
Windows -> standaard programma's...., zou voldoende moeten zijn.

Of waar gaat wat precies mis?
--
Gérard
Jan Ikzelf

Re: email groepgelinkt naar outlook express....
Laat ik nou gewoon Outlook Express hebben op een Home Premium, gewoon vanaf
scratch geïnstalleerd.......

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> [...]
> Outlook? Zorgen dat Windows Mail je standaard postprogramma is onder
> Windows -> standaard programma's...., zou voldoende moeten zijn.

GJ.Oomens

Re: email groepgelinkt naar outlook express....
On Sat, 7 Jun 2008 12:12:14 +0200, "Jan Ikzelf"
<j.voorbeeld@gmail.com> wrote:

>Laat ik nou gewoon Outlook Express hebben op een Home Premium, gewoon vanaf
>scratch geïnstalleerd.......

Dan heb jij een heel bijzondere versie van Vista.
http://windowshelp.microsoft.com/win...a19a31033.mspx
--
Gérard