geen internet verbinding

wilma

geen internet verbinding
hallo

wie kan mij helpen eigelijk voor me moeder
ik ben blij voor der dat ze de pc wil leren kennen
en sinds een jaar is ze verslaaft aan bingo(op spelpunt)
ah laat dat oude mens ook genieten,maar nu komt de camping tijd aan
en ze miste der bingo,dus dat werd een laptop kopen alles goed geregeld
ze heeft internet van kpn werles betaald 34euro per mnd dan verw8t je tog
wel wat
zou je denken,ze kan op alle internet site s ook op spelpunt alleen daar
maar voor een uur en dan valt ze weg echt balen voor der,wij der laptop mee
naar huis genomen en op de kabel is alles oke zelfs spelpunt..wie kan me oude
moedertje helpen!!! thx gr wilma
Gandalf Gladstone

Re: geen internet verbinding

"wilma" <wilmakroon62@hotmail.com> schreef in bericht
newsF126C4D-AA24-4CB3-9479-6A574E6F52C5@microsoft.com...
> [...]
> mee
> naar huis genomen en op de kabel is alles oke zelfs spelpunt..wie kan me

Het goed functioneren van een wireless verbinding is afhankelijk van de
afstand tussen de betrokken computer
en de router, voor de makkelijkheid noem ik het "aftappunt" en allerlei
andere zaken die voor een goede verbinding storend kunnen zijn!
Het goed functioneren van een wireless verbinding is nog altijd een
problematische manier van het internetten vooral voor
personen die niet zoveel weet van hebben,vanwege van zoveel andere
bijkomende zaken waar de gebruiker op moet letten.

wilma

Re: geen internet verbinding
hoi thx voor je antw maar ik heb er niet zoveel aan eigelijk haha
het blijf gek dat ze alleen voor die 1ne site maar een uur kan internetten
ze heeft immers internet en dat tap ze niet van een ander af ze betaald er
tenslotte voor dan verw8t je tog wel dat alles goed gaat,nog ideetjes???

gr wilma

> [...]
> tenslotte voor dan verw8t je tog wel dat alles goed gaat,nog ideetjes???

Het beste is om voor ouderen die niet zo goed bedreven zijn in computeren
zonder onmiddelijke deskundige assistentie gebruik te laten maken van
wireless verbindingen,
voor die gebruikers zou een draadverbinding aan te bevelen zijn i.v.m.
beperker storingsgevoeligheid.

http://www.soluti.be

Re: geen internet verbinding
Probeer eens om TOR te downloaden. Das een proxy. Dan met firefox naar de
site, rechts onder zie je een rood balkje, moet je op drukken zodat je ziet:
Tor aan...
--
uw professionele en toch voordelige website laten maken? http://www.soluti.be

"Gandalf Gladstone" wrote:

> [...]

> wireless verbindingen,
> voor die gebruikers zou een draadverbinding aan te bevelen zijn i.v.m.

Andre

Re: geen internet verbinding
Op Mon, 2 Jun 2008 22:50:54 +0200 schreef "Gandalf Gladstone" <Gandalf
G.@imaginary®.com> , :

> [...]
>wireless verbindingen,

>voor die gebruikers zou een draadverbinding aan te bevelen zijn i.v.m.

Is dat nu niet tegenstrijdig ?

de eerste lijn " wel wireless gebruiken"
de 2de lijn " geen wireless gebruiken" :-))

--
Groetjes
André (VB)

"Gandalf Gladstone" <Gandalf G.@imaginary®.com> schreef in bericht

> [...]

> wireless verbindingen,
> voor die gebruikers zou een draadverbinding aan te bevelen zijn i.v.m.

Jan Ikzelf

Re: geen internet verbinding
What the hell heeft dat met leeftijd te maken??? Wie oud is, is seniel soms?