werkbalken

El Patriota©

werkbalken
Hallo,
ik heb een herinstallatie gedaan nadat ik te veel problemen had.
Ik zit nu met een probleem wat ik voordien niet had.
Als ik een werkbalk instel, b.v. van norton of van webshots dan is hij bij
de volgende opstart verdwenen en moet ik hem opnieuw instellen.
Wat doe ik fout?
Vriendelijke groeten,
Geert.

Johnny T

RE: werkbalken

"El Patriota©" wrote:

> [...]

>en daaronder 2 kolommen.In de linker kolom staan werkbalkknoppen die je
>naar de rechter kolom kan toevoegen.
>In de rechter kolom werkbalkknoppen die je op de de werkbalk kan toevoegen.
>Wanneer je in de rechter kolom op een pictogram klikt en daarna op de knop
>''Omhoog'' zie je deze vanzelf in de werkbalk verschijnen .
>doe dit dus met zowel Norton en met webshot.

>als je norton en webshot eenmaal in de werkbalk staan klik dan op
>''Werkbalken vergrendelen'' .
>als het goed is moeten ze nu in de werkbalk blijven staan.

El Patriota©

Re: werkbalken

"Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]

Ik heb het allemaal geprobeerd, maar niets leidt tot resultaat.
Ook als ik de werkbalk vergrendel verschijnt alles weer zoals ik het niet
wilde hebben, na restart.
Bedankt voor het meedenken, we zoeken verder,
Geert.

El Patriota©

Re: werkbalken

"El Patriota©" <TodoPorLaPatria-NoSpam-@zeelandnet.nl> schreef in bericht

> [...]

> wilde hebben, na restart.
> Bedankt voor het meedenken, we zoeken verder,

N√° het deinstalleren van de Google toolbar was het probleem verholpen.
Zo zie je maar weer......
Geert.