Help

Willem

Help
Graag een vraag,ik heb 2 jaar in Spanje gewoond en daar windows vista basis
gekocht.Leuk hij doet het prima, maar in het Spaans.Engels was er niet dus
moest het maar.Nu terug in Nederland heb ik totaal niks meer aan het Spaans,
Wie weet hoe ik Spaans om kan zetten naar het Nederlands,of zou dat niet
lukken?Ik hoop van wel.Wie oh wie weet er een oplossing voor mij? Alvast
bedankt.Enne Ik bezoek deze chat dagelijks.Mijn complimenten
hiervoor.Groetjes Willem
Jan Besar

Re: Help
Op Sat, 31 May 2008 14:59:00 -0700, Willem
<Willem@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>lukken?Ik hoop van wel.Wie oh wie weet er een oplossing voor mij? Alvast
>bedankt.Enne Ik bezoek deze chat dagelijks.Mijn complimenten

Helaas voor jou Willem, maar dat zal je niet lukken met Vista home
basic.
Jan
Willem

Re: Help
Bedankt Jan had er al wel een vermoeden van.En upgrading?

"Jan Besar" wrote:

> Helaas voor jou Willem, maar dat zal je niet lukken met Vista home
> basic.
> Jan

Johnny T

RE: Help

"Willem" wrote:

> [...]

> zie: http://windowshelp.microsoft.com/Win...b5ecc1043.mspx

>upgraden naar Vista Ultimate of Windows Vista Enterprise of nieuwe vista kopen

Jan Besar

Re: Help
Op Sat, 31 May 2008 15:22:00 -0700, Willem
<Willem@discussions.microsoft.com> schreef:

>Bedankt Jan had er al wel een vermoeden van.En upgrading?

Dat kan uiteraard wel, maar dan eerst wel alle data die je niet kwijt
wil, veiligstellen

Jan
Nicolas

Re: Help

"Willem" <Willem@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> lukken?Ik hoop van wel.Wie oh wie weet er een oplossing voor mij? Alvast
> bedankt.Enne Ik bezoek deze chat dagelijks.Mijn complimenten

Hallo,

Je kan de spaanse vista home basic gewoon verwijderen (na een kopie van je
gegevens te hebben gemaakt) en (laten) installeren met een Nederlandstalige
vista CD-Rom (gebruikmakend van de sleutel die bij je spaanse versie zat).
Dat zou moeten lukken. Heb het onlangs met een Franse voor elkaar gekregen.

Grtz, N.

El Patriota©

Re: Help

"Nicolas" <nicolaswvl_verwijderdit@hotmail.com> schreef in bericht

> [...]

> Nederlandstalige vista CD-Rom (gebruikmakend van de sleutel die bij je
> spaanse versie zat). Dat zou moeten lukken. Heb het onlangs met een Franse

Ik heb het nu al twee keer gedaan (herinstalleren), maar telkens vraagt hij
in welke taal.
Ik kan dan kiezen uit verschillende te installeren talen.
Ik heb een Acer 7720G met twee herstel dvd's.
Het werkt echt voor 100%, maar het zou in mijn geval toch niet nodig moeten
zijn.
Maar ja, ik experimenteer graag en dus komt er veel troep op die ik achteraf
beter niet er op had kunnen zetten.
Succes ermee.
Geert.

Willem

Re: Help
Bedankt voor jullie antwoorden, helaas herstel cd´s zijn in het Spaans, heb
ik niks aan.Alleen jammer dat een nieuwe vista nog duur is wordt ff sparen en
opnieuw beginnen.Nogmaals dank voor jullie inzet.