aanklacht tegen microsoft

Nicolas

aanklacht tegen microsoft
Beste mensen van Microsoft,

In de veronderstelling dat jullie deze nieuwsgroep meelezen, wou ik hier
graag eens mijn mening kwijt.

Ik investeer in snellere processoren, grotere harde schijven en méér
werkgeheugen. Maar het haalt allemaal niks uit. Mijn investeringen worden
teniet gedaan door jullie die al deze kostbare dingen gewoon verkwanselen.
Telkens jullie iets nieuws uitbrengen vreet het meer geheugen, meer
harddiskruimte en meer processorkracht. Windows Vista is gewoon een
ongelooflijk trage kwal geworden (ongelooflijk veel trager op mijn nieuwe
Core2Duo dan op mijn Pentium 4 met Windows XP) en ook jullie
antivirusprogramma, OneCare, vreet geheugen en harddiskruimte dat het niet
meer mooi is (900 MB van mijn harddiskruimte ingenomen en 160 MB van mijn
ramgeheugen permanent in gebruik). Dit is niet meer werkbaar! Jullie
verkwanselen mijn tijd en mijn geld (met jullie dan nog eens èrg dure
software).

Windows Vista is net als een kruiwagen die zelf al 200 kilogram weegt,
probeer daar dan maar eens stenen mee te vervoeren! Leer opnieuw
programmeren want zoals jullie nu bezig zijn hebben jullie bij manier van
spreken 50MB nodig om een programma te maken dat twee getallen met mekaar
optelt. En jullie weten het vervolgens ook nog eens zo te versieren dat de
mensen haast verplicht zijn met die software te werken. Geen wonder dat Bill
taarten in zijn gezicht krijgt en dat Ball eieren naar zijn kop krijgt
geslingerd...

Zo, dat lucht op!

Nicolas.

Re: aanklacht tegen microsoft
Nicolas schreef op 30-5-2008 16:17:
> Beste mensen van Microsoft,
>
> In de veronderstelling dat jullie deze nieuwsgroep meelezen

Die veronderstelling is niet juist :-(

Hans Schuts

Re: aanklacht tegen microsoft
Op Fri, 30 May 2008 16:17:03 +0200, "Nicolas"
<nicolaswvl_verwijderdit@hotmail.com> schreef:

>Beste mensen van Microsoft,

<knip>

>Zo, dat lucht op!

Misschien wel, maar het is wel een hoop geleuter waar echt niemand ook
maar enige rekening mee zal houden.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Edward

Re: aanklacht tegen microsoft

"Nicolas" <nicolaswvl_verwijderdit@hotmail.com> schreef in bericht
news:48400c67$0$2952. Windows Vista is gewoon een ongelooflijk trage kwal
geworden

ik heb alleen maar aan snelheid gewonnen met Vista, dus wie is hier de kwal?

> antivirusprogramma, OneCare, vreet geheugen en harddiskruimte dat het

niet
> meer mooi is (900 MB van mijn harddiskruimte ingenomen en 160 MB van mijn
> ramgeheugen permanent in gebruik).

deze software is niet verplicht

> Geen wonder dat Bill taarten in zijn gezicht krijgt en dat Ball eieren
> naar zijn kop krijgt geslingerd...
> Zo, dat lucht op!

ga jij maar lekker Linuxen, dan kun je je gaan ergeren al die halfzache
"open source" progamma's.

> Nicolas.

Jawade

Re: aanklacht tegen microsoft
In article <48400c67$0$2952$ba620e4c@news.skynet.be>, Nicolas <nicolaswvl_verwijderdit@hotmail.com>
says...
> [...]
> taarten in zijn gezicht krijgt en dat Ball eieren naar zijn kop krijgt

Nou, wat let je om Windows 2000 te draaien?

--
Met vriendelijke groeten, Bill Gates.BackUp-progje weer vernieuwd.
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/
Jan Besar

Re: aanklacht tegen microsoft
Op Fri, 30 May 2008 16:17:03 +0200, "Nicolas"
<nicolaswvl_verwijderdit@hotmail.com> schreef:

>Windows Vista is net als een kruiwagen

Beste Nicolaas,
wie verplicht jou het te gebruiken?
Gebruik dan Windows 2000 of Linux, dan hoef je ons niet meer lastig te
vallen met je privé/vista-problemen.
Jan [een tevreden Vista gebruiker]
FluffyB

> [...]
> mensen haast verplicht zijn met die software te werken. Geen wonder dat
> Bill taarten in zijn gezicht krijgt en dat Ball eieren naar zijn kop

Identieke pc (Vista , Vista SP1, XP SP2 , XP SP3). Gaming .

http://www.extremetech.com/article2/...2302498,00.asp

Johnny T

"Nicolas" wrote:

> [...]
>
> Nicolas.
>
> Beste Nicolaas
>hier vindt u meer info ,waar u echt ''uw ei'' kwijt kunt:

Mark Veldhuis

Re: aanklacht tegen microsoft
> Nou, wat let je om Windows 2000 te draaien?

Ik heb ook nog wel ergens Windows for Workgroups 3.11 liggen. Kan ie
gratis een kopietje van krijgen. lol
Mijn ervaring is trouwens dat Vista helemaal niet traag is op moderne
hardware. Zeker niet op een Core2Duo zoals in de "aanklacht" werd
genoemd.

Mark Veldhuis.

CounterstrikeFreak®

Re: aanklacht tegen microsoft
FluffyB heeft ons zojuist aangekondigd :

> Identieke pc (Vista , Vista SP1, XP SP2 , XP SP3). Gaming .
>
> http://www.extremetech.com/article2/...2302498,00.asp

Met andere woorden onze Nicolas is een prutser ) lol