Toegang engels talige forum?

Huib

Toegang engels talige forum?
Hallo,
Af en toe kijk ik ook wel eens op de engelse site: microsoft.public.windows.vista.general

Sinds een paar weken is die niet meer toegankelijk: wie heeft dit probleem ook?
Wellicht aan de provider?

Groeten
Huib

Re: Toegang engels talige forum?
Huib schreef op 30-5-2008 11:37:
> [...]
> microsoft.public.windows.vista.general
>
> Sinds een paar weken is die niet meer toegankelijk: wie heeft dit

Nu via http://www.microsoft.com/communities...s/default.aspx
geen probleem.
Of bedoel je dat je die groep in Windows Mail hebt aangekoppeld?

news:ed870$483fccd9$5353d4bc$3762@cache90.multikab el.net...

> Nu via http://www.microsoft.com/communities...s/default.aspx
> geen probleem.
> Of bedoel je dat je die groep in Windows Mail hebt aangekoppeld?

Ik bedoelde via Windows Mail koppeling doch ik weet het niet precies meer
hoe het moet op de site rechtstreeks ook voor de andere.

Huib schreef op 30-5-2008 12:00:

> [...]

> Ik bedoelde via Windows Mail koppeling doch ik weet het niet precies
> meer hoe het moet op de site rechtstreeks ook voor de andere.

Als je bang bent dat jouw provider die groep niet (meer) voert, koppel
hem dan aan via de server van MS: msnews.microsoft.com (NNTP-server dus)

news:48299$483fd1a7$5353d4bc$26367@cache110.multik abel.net...

> Als je bang bent dat jouw provider die groep niet (meer) voert, koppel hem
> dan aan via de server van MS: msnews.microsoft.com (NNTP-server dus)

Dag karel,
De site bstaat inderdaad (ik had last om de andere ook te vinden, gelukt met
je input).
Via mijn provider was dit de enige site die niet werkte , dus kon het bij
hun niet liggen.
Dan maar verder gezocht in de Vista ...en gevonden.
In die nieuwsberichten staat rechtsboven een box en die toonde "Gedwonloaded
berichten weergeven".
Door het te veranderen naar "Alle berichten weergeven" werkt het terug
normaal.

Bedankt en hopelijke kan iemand er iets mee doen (toch de bedoeling van een
forum).
Groeten
Huib

Jan Besar

Re: Toegang engels talige forum?
Op Fri, 30 May 2008 11:37:37 +0200, "Huib"
<anonymous@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>
>Sinds een paar weken is die niet meer toegankelijk: wie heeft dit probleem ook?

Forum?

Jan Besar

Re: Toegang engels talige forum?

Op Fri, 30 May 2008 14:08:44 +0200, "Huib"
<anonymous@discussions.microsoft.com> schreef:

>Bedankt en hopelijke kan iemand er iets mee doen (toch de bedoeling van een
>forum).

Forum?
Jawade

Re: Toegang engels talige forum?
In article <getv3412i9chuc5qviuk7tajhet24ccv69@4ax.com>, Jan Besar <opa@fastmail.fm> says...

> Forum?

Site?

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. BackUp-progje weer vernieuwd.
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/