Bericht in Postvak In Windows Mail niet te verwijderen

ticajannes

Bericht in Postvak In Windows Mail niet te verwijderen
In mijn postvak In kan ik een bericht niet weggooien, dit was een normale
mail maar nu geeft Windows Mail aan dat "het bericht kan niet worden
weergegeven". Deze mail is ook niet te verplaatsen of te verwijderen.
Wie weet de oplossing??
Jannie

Re: Bericht in Postvak In Windows Mail niet te verwijderen
ticajannes schreef op 28-5-2008 22:50:
> [...]
> mail maar nu geeft Windows Mail aan dat "het bericht kan niet worden
> weergegeven". Deze mail is ook niet te verplaatsen of te verwijderen.

zie hier:
http://www.vistabits.nl/onverwijderbare_email.htm
Download the 941090 package now.

ticajannes

ticajannes schreef op 28-5-2008 23:16:

> [...]

Nou, dan probeer je toch niet :-)

kor

Re: Bericht in Postvak In Windows Mail niet te verwijderen
karelV heeft ons zojuist aangekondigd :

lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

--
Groetjes van

Kor

ticajannes

"kor" wrote:

> karelV heeft ons zojuist aangekondigd :

> lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
>
> --
> Groetjes van
>
> Kor

Karel V: dank je voor de tip, mijn vraag was uitsluitend kritisch bedoeld,
maar wist niet dat er zulke lange tenen waren. Ben geen PC kenner, dus wil
niet gelijk alle tips die iedereen spuit klakkeloos overnemen, vandaar de
tegenvraag.
Maar.... je tip heeft wel geholpen dus de package werkt blijkbaar zowel bij
Inbox als Outbox.
Dank je wel.

kor

Re: Bericht in Postvak In Windows Mail niet te verwijderen
ticajannes stelde de volgende uitleg voor :

> iedereen spuit klakkeloos overnemen,

Als je nou hier wat vaker komt dan zul ook merken dat
Karel V niet zomaar wat klakkeloos zegt :-@

--
Groetjes van

Kor

Troubled

Re: Bericht in Postvak In Windows Mail niet te verwijderen
Idd. lange tenen en bij mij werkte deze grandiose tip dus niet.
Heb inmiddels de vista update en het verwijderingsprogramma wat dus niet
werkt op Postvak in en ik ben er nu al 4 uur mee bezig en begin een
ontzettende hekel op te kweken tegen de makers van vista en mensen met lange
tenen!