windows vista opstarten lukt niet me****

mick

windows vista opstarten lukt niet me****
este medegebruikers,

Misschien weet iemand van jullie hoe het komt, dat windows vista niet direct
opstart. Als ik de pc aanzet dan laat hij even onder in het midden microsoft
corporation zien. Daarna wordt het scherm zwart. Ik duw de aan/uit knop 10
seconden in, zodat de pc helemaal uit gaat. Daarna duw ik weer op de aan/uit
knop en krijg de melding; windows normaal starten. Wat ik dan aanklik. Daarna
komt het icoontje van intel en is de pc aan.
Bedankt voor jullie antwoorden.
--
Mick
Hans Schuts

Re: windows vista opstarten lukt niet me****
Op Wed, 28 May 2008 07:08:02 -0700, mick
<mickkoi@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>knop en krijg de melding; windows normaal starten. Wat ik dan aanklik. Daarna
>komt het icoontje van intel en is de pc aan.

Blijkbaar is of de installatie van Vista niet in orde (verkeerde
dirvers voor bepaalde hardware b.v.), of er is iets mis met je
hardware.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Edward

Re: windows vista opstarten lukt niet me****

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> Blijkbaar is of de installatie van Vista niet in orde (verkeerde
> dirvers voor bepaalde hardware b.v.), of er is iets mis met je
> [...]

Hans, bedoelt dus: er is iets niet in orde ;-)

Jawade

Re: windows vista opstarten lukt niet me****
In article <Ok3$muOwIHA.4376@TK2MSFTNGP06.phx.gbl>, Edward <edward@email.com> says...
> "Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> Hans, bedoelt dus: er is iets niet in orde ;-)

Blij dat hij geen huisarts is.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. BackUp-progje weer vernieuwd.
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/
Osie

Re: windows vista opstarten lukt niet me****

"mick" <mickkoi@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Daarna
> komt het icoontje van intel en is de pc aan.

Ik herken het probleem. Bij mij heeft het instaleren van de laatste
driver(175.16) voor mijn nVidia video kaart oplossing geboden.

Roberto

"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> wrote in message
news:MPG.22a7c810e3e66ec98988b@news.microsoft.com. ..
> [...]

> Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, DiskEdit (+Linux), POP3lezer,
> DOS-Filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.

Maak je geen zorg, hij is maar een schoolmeester....