Programma's starten niet

pandorafan11

Programma's starten niet
Ik heb een probleem(dat is duidelijk)
Sommige programma's starten niet, zonder een foutmelding te geven of ook
maar iets te laten blijken dat er iets niet goed werkt. Ik kan niet via de
snelkoppeling, niet via start>alle programma's en ook niet via de map zelf in
'deze computer' de programma's starten. ik heb ook al uitvoeren als
administrator geprobeerd, en ik heb wel de benodigde systeemeisen. dit komt
vooral voor bij games, op dit moment bij : RF online client.
alvast bedankt voor uw hulp
OpaPiloot

Re: Programma's starten niet
pandorafan11 wrote:

> [...]
> administrator geprobeerd, en ik heb wel de benodigde systeemeisen. dit komt
> vooral voor bij games, op dit moment bij : RF online client.

Veel progs werken niet meer onder vista. Probeer XP
compatibiliteitsmode, of beter, downgrade naar XP, heb ik ook gedaan.

--
Veel plezier
Have fun
pandorafan11

Re: Programma's starten niet

"OpaPiloot" wrote:

> Veel progs werken niet meer onder vista. Probeer XP
> compatibiliteitsmode, of beter, downgrade naar XP, heb ik ook gedaan.

> [...]

helaas, de compatibiliteitsmode heb ik geprobeerd, maar zonder effect. Dit
programma zou zowiezo wel moeten kunnen draaien op vista, dat staat vermeld
op de site en in de readme. als iets niet compatibel is zou ik daar dan toch
ook melding van moeten krijgen?
toch bedankt.

Edward

Re: Programma's starten niet

"OpaPiloot" <me@forget._it> schreef in bericht
> pandorafan11 wrote:
>
> Veel progs werken niet meer onder vista. Probeer XP
> compatibiliteitsmode, of beter, downgrade naar XP, heb ik ook gedaan.
> Bert

Vista aangeschaft en dan, als een of andere game het niet doet, downgraden
naar XP? Als je nog meer van dit soort adviezen hebt, blijf dan liever bij
de XP nieuwsgroep.

Thomas Crown

Re: Programma's starten niet

Probeer eens: ga naar configuratiescherm>systeem en
onderhoud>systeem>geavanceerde
systeemeigenschappen>prestaties>instellingen>preve ntie van
gegevensuitvoering(DEP)>daar het programma toevoegen, nadat je DEP voor alle
programma's en services het ingeschakeld.

<pandorafan11@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

Leen

Re: Programma's starten niet

--

Have a nice day!
Leen

"Edward" <edward@email.com> schreef in bericht

> [...]

> Vista aangeschaft en dan, als een of andere game het niet doet, downgraden
> naar XP? Als je nog meer van dit soort adviezen hebt, blijf dan liever

Ach, als je geen voorwerk doet voordat je de stap naar Vista maakt moet je
ook niet tegen anderen aan gaan schoppen.
Het was een goede sugggestie. Je bent (begrijpelijk wellicht) teleurgesteld,
maar reageer dat niet af op anderen...

Al op de site van de leverancier gekeken of de toepassing Vista Compatibel
is en./of er updates zijn?
Compatibiliteitsmodus geprobeert?

Edward

Re: Programma's starten niet

"Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com> schreef in bericht

> Compatibiliteitsmodus geprobeert?

zet even je spellingscontrole aan.

Jan Besar

Re: Programma's starten niet
Op Wed, 28 May 2008 13:39:49 +0200, "Leen"

Uw bericht is als signoff geplaatst!!
pandorafan11

Re: Programma's starten niet

"Thomas Crown" wrote:

> [...]
> gegevensuitvoering(DEP)>daar het programma toevoegen, nadat je DEP voor alle
> programma's en services het ingeschakeld.

jammer, werkt ook niet
toch bedankt
Leen

Re: Programma's starten niet
"Jan Besar" <opa@fastmail.fm> schreef in bericht
> Op Wed, 28 May 2008 13:39:49 +0200, "Leen"
> <ms_windows_2000@hotmail.com> schreef:
>
> Uw bericht is als signoff geplaatst!!

Bedankt voor de melding!